حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
شناسه : 35925

 اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون با رئیس کل دادگستری استان اصفهان دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری بیان کرد: استان اصفهان که حائز جایگاهی ویژه در حوزه های مختلف است با دارا بودن عناصر مومن، معتقد، انقلابی و خوشفکر در حوزه مدیریت کلان کشور و پایگاه پرورش اینگونه استعدادهای ارزشمند، نیازمند […]

پ
پ

 اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون با رئیس کل دادگستری استان اصفهان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری بیان کرد: استان اصفهان که حائز جایگاهی ویژه در حوزه های مختلف است با دارا بودن عناصر مومن، معتقد، انقلابی و خوشفکر در حوزه مدیریت کلان کشور و پایگاه پرورش اینگونه استعدادهای ارزشمند، نیازمند توجه و پشتیبانی مسئولان کشور است و ضروری است مطالبات به حق دستگاه‌های مختلف استان از جمله دادگستری مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از سیاست‌های اصلی دستگاه قضا که در قالب سند تحول قضایی اعلام و ابلاغ شده است را برنامه ریزی و تلاش در جهت کاهش اطاله دادرسی از طریق کاهش موجودی و ورودی پرونده به دادگستری ها دانست و بیان کرد: تعاونی های مسکن که از تعداد زیادی عضو تشکیل می شوند یکی از بسترهای تولید پرونده‌های قضایی است و شایسته است با تلاش در شناسایی مسائلی که احتمال بروز اختلاف و تولید پرونده را دارد در مسیر پیشگیری قدم برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: یکی از مطالبات جدی دستگاه قضایی استان از اتاق تعاون، برنامه ریزی و هدف گذاری و تعامل با دستگاه قضایی و همچنین راه اندازی و تقویت هیئت های حل اختلاف و داوری است تا همراه و همگام با معاونت شوراهای حل اختلاف و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از ظهور و بروز پرونده‌ها در این حوزه که بیشتر آن کثیرالشاکی است، پیشگیری به عمل آورد.

رئیس کل دادگستری اصفهان از اتاق تعاون استان خواست تا رفع مشکلات تعاونی مسکن دادگستری استان که سالهاست از مطالبات به حق همکاران است را در دستور کار قرار‌ دهد و موانع آن بصورت قانونی رفع شود، متأسفانه علیرغم تلاش در انجام مأموریت های محوله و ضرورت حمایت و همکاری برای رفع مشکلات آنان تعدادی تعاونی مسکن سال ها تشکیل شده ولی امور آن متوقف شده است که ضروری است مسئولان اتاق تعاون استان خصوصاً تعاونی مسکن در چهارچوب قوانین و مقررات نسبت به ادامه پیگیری ها تا حصول نتیجه همکاری لازم را داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.