حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
شناسه : 35928

۵ مردادماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در سفری بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد استان بوشهر سفر کرد. در این سفر رئیس دستگاه قضا از انبار و محل دپو کالاهای رسوبی و متروکه گمرک بوشهر و پارکینگ های خودروهای توقیفی بازدید و دستورات لازم برای تعیین تکلیف کالاها را […]

پ
پ

۵ مردادماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در سفری بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد استان بوشهر سفر کرد. در این سفر رئیس دستگاه قضا از انبار و محل دپو کالاهای رسوبی و متروکه گمرک بوشهر و پارکینگ های خودروهای توقیفی بازدید و دستورات لازم برای تعیین تکلیف کالاها را صادر کرد.

مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان در رابطه با تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های استان اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه در ماه های گذشته بازدید های میدانی از پارکینگ خودروها و موتور سیکلت های توقیفی استان انجام شد.

وی افزود: براساس بررسی پرونده ها ۸ هزار و ۷۶۲ موتور سیکلت توقیفی از سال ۹۰ در پارکینگ های استان بدون تعیین و تکلیف دپو شده است و برخی از این موتور سیکلت ها به علت تخلفاتی که داشته اند توقیف شده اند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در پی بازدید های انجام شده از پارکینگ ها، معاون دادستان مرکز استان موظف شد مجدد پرونده وسایل نقلیه توقیفی را بررسی کند و تمام موتور سیکلت ها به صورت مجزا با پلاک، شماره شاسی و بدنه اعلام شود.

مهرانگیز بیان کرد:شعبه ۴۹ قانون اساسی به عنوان شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده وسائل نقلیه توقیفی تعیین شده است. تا ۲ ماه آینده تمام این موتور سیکلت ها به عنوان اجناس مجهول المالک با رای این شعبه مزایده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تعداد خودروهای توقیفی در استان بسیار کم است، گفت: در مورد خودروهای توقیفی هم نیز همین تصمیم گرفته شده است و مقرر شده را رای دادگاه شعبه ۴۹ قانون اساسی به مزایده گذاشته شود و تا ۲ ماه آینده تمام آنها تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: اعلام شده است که مالکان وسایل نقلیه توقیفی می توانند با ارائه مدارک مالکیت و پرداخت جریمه ها وسلیه نقلیه خود را تحویل بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.