حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
شناسه : 35787

 با حضور مدیرعامل هلدینگ داروگر در معاونت قضایی دادستان کل کشور به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی این هولدینگ پرداخته شد. در این جلسه سه ساعته که دادستان‌های مراکز استان همدان، قزوین و زنجان نیز حضور داشتند علی جمادی معاون دادستان کل و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن استماع مسائل […]

پ
پ

 با حضور مدیرعامل هلدینگ داروگر در معاونت قضایی دادستان کل کشور به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی این هولدینگ پرداخته شد.

در این جلسه سه ساعته که دادستان‌های مراکز استان همدان، قزوین و زنجان نیز حضور داشتند علی جمادی معاون دادستان کل و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن استماع مسائل و مشکلات این بنگاه اقتصادی راهکارهای لازم را جهت رفع موانع و بهبود وضعیت تولید ارائه نمود.

جمادی در این نشست ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید بر اجرای کامل شعار سال مبنی بر حمایت از تولید گفت: شعار انقلابی جهش تولید باید با حمایت همه جانبه مسئولان به بهترین نحو محقق شود.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و جهادی ستادهای اقتصاد مقاومتی در تمامی استان ها و همچنین تشکیل جلسات متعدد این ستادها با مدیران صنایع و واحدهای تولیدی تاکنون از تعطیلی تعداد زیادی بنگاه اقتصادی جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: همه مسئولان در سایه تعامل و همکاری می‌توانند مشکلات بزرگ حوزه صنعت را به راحتی حل و فصل کند.

معاون دادستان کل کشور افزود: می‌توان با نشست‌های چندجانبه و در زمان‌های فوق العاده مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرده و از تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه تفاهم و تعامل مسئولان، یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اضافه کرد: جلساتی که ممکن است با پروسه‌های طولانی و طی فرآیند سخت تشکیل شود با هماهنگی و تعامل بین مسئولان و با برگزاری جلسات فشرده اما در زمان مناسب می تواند به حل مشکلات واحدهای تولیدی که دچار بحران شده اند منجر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.