حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
شناسه : 35769

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با سرمایه گذار عمانی و تعدادی از اعضای هیات مدیره صاروج پارس افزود: لازم است که گزارش پیشرفت کار در حوزه های تامین آب، برق و گاز و مشکلات مربوط به این حوزه ها به دستگاه قضایی ارائه شود تا این مشکلات به صورت موضوع محور پیگیری […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با سرمایه گذار عمانی و تعدادی از اعضای هیات مدیره صاروج پارس افزود: لازم است که گزارش پیشرفت کار در حوزه های تامین آب، برق و گاز و مشکلات مربوط به این حوزه ها به دستگاه قضایی ارائه شود تا این مشکلات به صورت موضوع محور پیگیری و رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: این اطمینان به سرمایه گذاران داده می شود تا پایان سال جاری مشکلات برطرف می شود و انتظار می رود که روند اجرایی این پروژه نیز با سرعت ادامه یابد.

وی تصریح کرد: پروژه صاروج پارس از ابتدای کار با حمایت دستگاه قضایی پیش رفته است و به این مرحله رسیده است و سرمایه گذاران این پروژه باید مطمئن باشند که حمایت قضایی از تداوم این پروژه مد نظر دستگاه قضایی قرار دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی عنوان کرد: برای اجرای مصوبه شورای ترافیک، دادستان کرمان جلسات مشترکی را با سازمان های مربوطه و نمایندگان ومغازه های این خیابان برگزار خواهند کرد تا این مصوبه اجرایی شود.

وی گفت: دستگاه قضایی استان کرمان تمامی ظرفیت های خود برای پشتیبانی از پروژه صاروج پارس را به کار گرفته است و در این راستا به نحوی اقدام می شود که زمینه جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم شود.

گفتنی است سرمایه گذاران پروژه صاروج پارس نیز نقش قوه قضاییه در رفع مشکلات این پروژه را بسیار اساسی توصیف کرده و آن را بسیار ارزشمند دانستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.