حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
شناسه : 35784

علی شعبانی در نشست شورای اداری بخش ضیاء آباد که در سالن جلسات بخشداری برگزار شد، گفت: قبول مسئولیت ها باید صرفاً با هدف خدمتگزاری باشد و مدیران باید همه تلاش خود را به کار گیرند، تا مشکلات مردم را به حداقل برسانند. وی افزود: گره گشایی از مسائل و مشکلات جامعه در گرو تعامل […]

پ
پ

علی شعبانی در نشست شورای اداری بخش ضیاء آباد که در سالن جلسات بخشداری برگزار شد، گفت: قبول مسئولیت ها باید صرفاً با هدف خدمتگزاری باشد و مدیران باید همه تلاش خود را به کار گیرند، تا مشکلات مردم را به حداقل برسانند.

وی افزود: گره گشایی از مسائل و مشکلات جامعه در گرو تعامل و همکاری سازنده است و تمامی دستگاه ها و نهادها اهداف همسو دارند و آن خدمت به مردم است. لذا در این مسیر باید با یکدیگر تعامل داشته و در یک مسیر گام بردارند و بدون شک اگر این همکاری ها شکل نگیرد، بسیاری از اقدامات و برنامه ها ابتر خواهد ماند.

وی در ادامه بیان کرد: دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی از رسیدگی پرونده محور خارج شده و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه فارغ از تشکیل پرونده در موضوعات ورود پیدا می کند و امیدواریم در این بخش نیز تعامل حداکثری دستگاه های اجرایی با مجموعه قضایی بخش محقق شود و بدون شک جایگاه قانونی دستگاه قضایی می تواند کمک کار سایر دستگاه ها باشد.

شعبانی در دیدار با همکاران دادگاه عمومی بخش ضیاء آباد اعلام کرد: آمار صلح و سازش در پرونده های قضایی این بخش قابل قبول است و این نشان از روحیه گذشت مردم شریف این بخش دارد و امیدواریم تلاش همکاران در این حوزه افزایش یابد و شاهد مصالحه بیشتر در پرونده های قضایی این بخش باشیم.

گفتنی است در جریان این بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین با همکاران گفتگو و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و همچنین در خصوص درخواست های برخی از مراجعین به دادگاه عمومی بخش، دستورات قضایی لازم صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.