حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
شناسه : 35710

غلامعلی دهشیری اظهار کرد: یک فقره قتل عمد که در سال ۱۳۹۴ اتفاق افتاده بود پس از شناسایی متهم ،انجام تحقیقات مقدماتی، رسیدگی و صدور حکم و قطعیت آن، پرونده جهت اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ارسال تا مقدمات اجرای آن فراهم شود که خوشبختانه با مساعی شورای حل اختلاف […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری اظهار کرد: یک فقره قتل عمد که در سال ۱۳۹۴ اتفاق افتاده بود پس از شناسایی متهم ،انجام تحقیقات مقدماتی، رسیدگی و صدور حکم و قطعیت آن، پرونده جهت اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ارسال تا مقدمات اجرای آن فراهم شود که خوشبختانه با مساعی شورای حل اختلاف منتهی به سازش شد.

وی بیان کرد: پرونده جهت اخذ رضایت اولیای دم در دستور کار یکی از شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد با اولیای دم سرانجام تلاش های صورت گرفته از طرف اعضاء شورای حل اختلاف مثمر ثمر واقع شد و با گذشت اولیای دم، محکوم از قصاص نفس رهایی یافت.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: شورای حل اختلاف یک نهاد سازشی است که موفقیت های خوبی را در جهت حل اختلافات بویژه اختلافاتی که متهمان یا محکومان آن ها در زندان بسر می برند کسب کرده و توانسته است تاکنون کمک شایانی را به کاهش جمعیت کیفری زندان ها کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.