حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
شناسه : 35717

مهرانگیز در ابتدا از دادگاه عمومی بخش خارگ بازدید کرد و با حضور در شعب از بخش های مختلف بازدید و با همکاران قضایی و اداری دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنها و بررسی عملکرد آنها توصیه های لازم ارائه و از زحمات آنها تشکر کرد. وی در این بازدید بر رعایت حفظ […]

پ
پ

مهرانگیز در ابتدا از دادگاه عمومی بخش خارگ بازدید کرد و با حضور در شعب از بخش های مختلف بازدید و با همکاران قضایی و اداری دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنها و بررسی عملکرد آنها توصیه های لازم ارائه و از زحمات آنها تشکر کرد.

وی در این بازدید بر رعایت حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: از اولویت های مهم دستگاه قضایی رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است که نحوه عملکرد و خدمت رسانی خوب و به موقع و رفتار صحیح همکاران اداری و قضایی و رسیدگی به مشکلات آنها موجب افزایش رضایمتندی و امیدواری بیشتر در بین مردم به دستگاه قضایی می شود.

وی در ادامه افزود: باید نسبت به رسیدگی ها اهتمام ویژه داشت و با دقت و سرعت نسبت به تسریع در رسیدگی به پرونده ها تلاش شود و همچنین پرونده هایی که مسن هستند نیز رسیدگی شوند تا شاهد رسوبی شدن این قبیل پرونده ها نباشیم.

مهر انگیز به فعال کردن و تلاش در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش اشاره کرد و گفت: در پرونده هایی که می توان در جهت ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده اقدامی انجام داد حتما تلاش مضاعف شود تا این قبیل پرونده ها به سرانجام برسند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه این سفر نیز به همراه دادستان مرکز استان و رئیس حوزه قضایی خارگ از تمامی شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ اعم از شرکت پایانه های نفتی ، شرکت فلات قاره شرکت ان جی ال و پتروشیمی خارک بازدید کرد.

در این بازدید مدیران این شرکت ها ضمن ارائه توضیحات لازم از نحوه تولید ، ذخیره سازی و صادرات مواد نفتی و محصولات پتروشیمی از عملکرد و حمایت های دستگاه قضایی قدردانی کردند مهر انگیز در این بازدید ها به هدف دستگاه قضایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص حمایت از تولید کننده و شرکت های صنعتی و تولیدی و دانش بنیان اشاره کرد و گفت: در دستگاه قضایی استان نیز حمایت و رفع موانع و مشکلات تولید در راستای اقتصاد مقاومتی همواره در دستور کار خود قرار داده و از کلیه واحدهای تولیدی و شرکتهای صنعتی حمایت قانونی به عمل خواهد آورد.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان بوشهر به رعایت از حقوق عامه تاکید کرد و گفت: اجرا و توجه به حقوق عامه در اولویت دستگاه قضایی می باشد و تمامی اشخاص و دستگاه ها ملزم به اجرای آن است که در این راستا شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ نیز باید نسبت به اجرای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خویش تعهد کامل داشته و در زمینه خدمت رسانی به ساکنین این منطقه پیش قدم باشند و مشکلات بهداشت و درمان در جزیره خارگ مرتفع شود.

وی به کاهش آلودگی های محیط زیست در منطقه تاکید داشت و افزود : در تامین و تهیه زیرساخت لازم جهت مهار و بهره‌برداری از فلرهای گاز موجود در جزیره تسریع شود ، چرا که این گازها سرمایه کشور است و از هدر رفت آن جلوگیری به عمل آورد و آن را تبدیل به ارزش افزوده کرد.

رئیس کل دادگستری بوشهر در این سفر از تشکیل شعب ویژه شورای حل اختلاف و صلح یاری مربوط به صنعت نفت در حوزه قضایی بخش خارگ خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.