حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
شناسه : 35738

 مهدی مهر انگیز در نشست مشترک با مدیران کل ثبت اسناد و املاک و امور اراضی استان بوشهر در راستای حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی کشاورزی استان تا دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگار در ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه و مشخص شدن […]

پ
پ

 مهدی مهر انگیز در نشست مشترک با مدیران کل ثبت اسناد و املاک و امور اراضی استان بوشهر در راستای حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی کشاورزی استان تا دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگار در ابلاغ سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه و مشخص شدن وضعیت هرمتر از اراضی کشور؛ استان بوشهر با تمام توان و تلاش سعی می کند با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت های استان تا دهه فجر انقلاب اسلامی اراضی کشاورزی استان را حدنگاری کند.

وی افزود : از مدیران و دستگاههای که مرتبط با امر زمین در استان هستند انتظار می رود که به وظایف قانونی خود در این راستا با جدیت عمل و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان را در اجرای حدنگاری یاری کنند.

رئیس کل دادگستری بوشهر اظهار کرد: موضوع حدنگاری صد در صدی اراضی کشاورزی استان را به صورت مکتوب به دادگستری های شهرستان ها اعلام تا رؤسای دادگستری نیز جهت تسهیل در کار و رفع موانع و مشکلات کمیسیون رفع تداخل در شهرستان ها نظارت و پیگیری لازم و در جلسات حضور داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه گفت: عدم همکاری برخی از مدیران دستگاه ها در صدور اسناد مالکیت ، یکی از مصادیق ترک فعل خواهد بود و قطعاً مدیرانی که موجبات تأخیر در اجرای سیاست های کلی و سندهای بالادستی می شوند باید در مراجع نظارتی و قضایی پاسخگو باشند.

در ابتدای این دیدار مدیران کل ثبت اسناد و املاک و امور اراضی استان بوشهر گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حد نگاری ۱۰۰ درصد اراضی کشاورزی را بیان و مسائل و مشکلات را مطرح کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.