حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
شناسه : 35674

مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش شریف‌آباد با حضور حاجی رضا شاکرمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران و سیدرضاسجودی معاون منابع انسانی وامورفرهنگی دادگستری، محسن اردستانی فرماندار پاکدشت و مسئولان و مدیران ادارات شهری پاکدشت و بخش شریف آباد در سالن کنفرانس شهرک صنعتی عباس آباد برگزارشد. معاون قضایی رییس کل دادگستری […]

پ
پ

مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش شریف‌آباد با حضور حاجی رضا شاکرمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران و سیدرضاسجودی معاون منابع انسانی وامورفرهنگی دادگستری، محسن اردستانی فرماندار پاکدشت و مسئولان و مدیران ادارات شهری پاکدشت و بخش شریف آباد در سالن کنفرانس شهرک صنعتی عباس آباد برگزارشد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران در آیین تکریم و معارفه رییس دادگاه بخش شریف آباد با اشاره به گزارش های ارایه شده توسط فرماندار این شهرستان گفت: ظرفیت های شهرستان پاکدشت و بخش شریف آباد، با وجود شهرک های صنعتی فعال در حوزه صنعت بسیار فراوان می باشد و بر اساس برنامه های عملیاتی دستگاه قضایی و سند تحول و تعالی قوه قضاییه ، رییس حوزه قضایی می تواند از جهت پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری نقش حمایتی ایفا نماید.

حاجی رضا شاکرمی به وظایف اجتماعی شرکت های خصوصی، صنایع و کارخانه های تولیدی اشاره کرد و افزود: توجه به مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات رفاهی در کنار اشتغال زایی و کارآفرینی باید مورد توجه قرار گیرد.

شاکرمی گفت: حمایت از کار وکارگر در شهرک های صنعتی و ارائه خدمات رفاهی و رفع برخی موانع در مسیر زندگی نیروی انسانی باید جدی گرفته شود و از آن جمله میتواند موضوع تامین مسکن کارگران باشد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران به تغییر کاربری های صورت گرفته در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های قانونی و در جهت حفظ حقوق عامه نباید اجازه داده شود تا خاک حاصلخیز و دارای درجه کیفی لازم در این شهرستان به مصالح ساختمانی تبدیل شود.

وی با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته توسط مدیریت دادگستری استان تهران بر اساس شاخصهای تعیین شده در برنامه عملیاتی ابلاغی، عملکرد حوزه قضایی بخش شریف آباد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خدمت با نیت خالص و عمل صالح را خداوند متعال شاهد و ناظر می باشد و در ذهن مردم ماندگار می شود و ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید اینگونه باشیم.

شاکرمی با تقدیر از اقدامات و مدیریت صورت گرفته توسط مصطفی توکلی، وی را به عنوان مدیر خوب، انقلابی و جوان و بسیار تلاشگر توصیف کرد که در مودت خدمت خود منشا اثر خیر و خدمات ماندگار بوده است.

وی همچنین با تبریک انتصاب مرتضی پورکندزی رئیس جدید بخش شریف آباد به وی ماموریت داد تا با هم افزایی و تعامل باسایر دستگاه های اجرایی زمینه های وقوع جرائم را از قبل مطالعه و شناسایی و ریشه یابی نموده و در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم و احیا حقوق عامه تلاش نماید.

معاون قضایی دادگستری استان تهران وظیفه دادگاه بخش را چند وجهی توصیف کرد و افزود: رییس دادگاه بخش وظایف زیادی بر عهده دارد و در کنار وظایف ستادی و اداری که عهده دار می باشد؛ نظارت قضایی و اداری، انجام وظایفی که طبق قانون بر عهده دادستان است، رسیدگی به پرونده، اجرای احکام، احقاق حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم؛ جانشین دادگاه کیفری دو(حقوقی وکیفری)، بازپرسی جرائم کیفری یک برخی از وظایف یک رییس دادگاه بخش می باشد که بیان کننده مسئولیت سنگین و پرمشغله وی می باشد.

مصطفی توکلی رئیس سابق حوزه قضایی بخش شریف آباد نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد سه ساله خود در این حوزه ارائه داد.

در پایان این مراسم با تقدیم لوح تقدیر از سوی رییس کل دادگستری استان تهران به مصطفی توکلی از فعالیت های وی تقدیر شد و در ادامه مرتضی پورکندزی با پیشنهاد علی القاصی و با حکم رئیس قوه قضاییه، به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش شریف آباد حکم انتصاب خود را دریافت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.