حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
شناسه : 35660

علی جمادی همراه با مظفری مدیر کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل کشور در مرکز استان سمنان حضور یافته و با محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان و محمد شریف ابراهیمی دادستان مرکز استان سمنان دیدار کردند. معاون قضایی دادستان کل کشور به اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان عزیمت کرده […]

پ
پ

علی جمادی همراه با مظفری مدیر کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل کشور در مرکز استان سمنان حضور یافته و با محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان و محمد شریف ابراهیمی دادستان مرکز استان سمنان دیدار کردند.

معاون قضایی دادستان کل کشور به اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان عزیمت کرده و از کارگاه های تولید محصولاتی که به همت مددجویان حاضر در آن ندامتگاه تولید می شود و همچنین از ۲ شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

وی ابتدا به کارخانه الگانت که در عرصه تولید انواع پارچه های مصرفی فعالیت دارد، رفت و سپس در جمع مدیران گروه صنعتی محصولات بهداشتی کندور که در تولید انواع شوینده و پودر فعالیت دارند حضور یافته و به استماع مطالب و نقطه نظرات آنان پرداخت.

جمادی در ادامه در جمع خبرنگاران حاضر و به اهداف سفر یک روزه به استان سمنان اشاره و تشریح کرد: دستگاه قضایی با توجه به سند تحول و تعالی قضایی ۱۴۰۱ تاکید ویژه بر تولید و اشتغال دارد و حمایت از تولید و اشتغال را وظیفه خود دانسته تا موانع تولید احصا و مرتفع شود.

وی ضمن قدردانی از مدیران واحدهای تولیدی در پرداخت بموقع دستمزد کارگران افزود: به نحوی برنامه‌ریزی شود که با افزایش تولید و اشتغال فعالیت های اقتصادی بهتر انجام و با گسترش زمینه‌های اشتغال میزان امید در جامعه بیشتر شود.

جمادی حل معضل اشتغال جامعه را از سیاست های دستگاه قضایی عنوان و اظهار کرد: به منظور رفع معضلات اشتغال در دستگاه قضایی، رسیدگی به پرونده های واحد های تولیدی در شعبه های تخصصی انجام و به منظور اهمیت موضوع تولید و اشتغال، موانع احصا شده به مقامات قضایی رسیدگی کننده اعلام تا در زمان مقرر نسبت به صدور آراءقضایی اقدام داشته باشند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در خاتمه افزود: قوه قضاییه در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه، رفع موانع تولید و اشتغال را از وظایف مهم دانسته و چنانچه در جایی نیاز به مداخله قانونی دستگاه قضایی جهت پیگیری از سایر دستگاه ها باشد ورود موثر خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.