حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
شناسه : 35680

 مجموعه کارخانجات «ایلیا ذرت» در شهرستان صحنه استان کرمانشاه دارای ۷ واحد تولیدی است که واحد ذرت خشک آن قادر به فرآوری ۴۰۰ تن ذرت است که در کشور کم نظیر یا بی نظیر است و سایر احدهای تولیدی این مجموعه نیز قادر به تولید روزانه ۳۰۰ تن آرد ذرت هستند. علاوه بر این در […]

پ
پ

 مجموعه کارخانجات «ایلیا ذرت» در شهرستان صحنه استان کرمانشاه دارای ۷ واحد تولیدی است که واحد ذرت خشک آن قادر به فرآوری ۴۰۰ تن ذرت است که در کشور کم نظیر یا بی نظیر است و سایر احدهای تولیدی این مجموعه نیز قادر به تولید روزانه ۳۰۰ تن آرد ذرت هستند.

علاوه بر این در واحد «سریال صبحانه» این مجموعه، تولید ۲۵ نوع محصول و در واحد تولید روغن کشی روزانه ۵۰ تن روغن کنجد و ۱۰۰ تن روغن سویا و کلزا تولید می‌شود.

این مجموعه که به مرحله تولید رسیده است به دلیل معوقات بانکی قادر به تولید نیست و این در حالی است که در صورت راه اندازی می تواند برای ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۲ هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند.

توسلی زاده با حضور در این مجموعه ۷ گانه تولیدی ضمن بازدید و نشست با مدیر کارخانه، اظهارکرد: پس از کار کارشناسی و نشست های تخصصی که در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بصورت هفتگی برگزار می شود بازدید از این مجموعه در دستور کار ستاد قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، افزود: در اجرای وظایف ستاد اقتصاد مقاومتی که مبنی برآن است تا با رفع مشکل از واحدهای تولیدی به احیای دوباره آنها کمک کند، بازدید از این مجموعه در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود : خوشبختانه ظرفیت ها و استعدادهای خوبی در استان وجود دارد و این مجموعه که شامل ۷ کارخانه فرآوری ذرت است و به نوع خود در کشور کم نظیر است و از آن دست مجموعه هایی است که نیازمند توجه ویژه است.

توسلی زاده که ضمن بازدید با برخی مسئولان استانی برای رفع مشکل این واحد تولیدی بصورت تلفنی تماس گرفت، اضافه‌کرد: مشکل این واحد سرمایه در گردش است و توسط یکی از بانک ها برای آن مشکل ایجاد شده است و روند تولید را متوقف کرده است و تصمیم داریم از طریق معاون اول رئیس جمهور که دبیر ستاد تسهیل کشور نیز هستند رفع مشکل کنیم.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه یادآوری کرد: بنا به گفته مدیر این مجموعه تولیدی چنانچه فرصت یک ساله ای از سوی بانک به آنها داده شود روند تولید از سر گرفته خواهد شد و ضمن حل مشکلات موجود این مجموعه به اشتغال ۵۰۰ نفر مستقیم و ۲ هزار نفر غیر مستقیم کمک خواهد شد.

وی با ابراز تأسف از عدم همراهی برخی از ادارات و بانک ها با واحدهای تولیدی گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل این واحد و سایر واحدهای تولیدی بکار خواهیم گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در تمام واحدهای ۷ گانه تولیدی مجموعه کارخانجات «ایلیا ذرت» ضمن بازدید و شنیدن امور کارشناسی، گفت: بازدید میدانی از جمله برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی استان است تا در جریان ریز مشکلات قرار گرفته و بهتر بتوانیم به حل مشکل کمک کنیم..

از دیگر واحدهای تولیدی استان که توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برای رفع مشکل مورد بازدید قرار گرفت شرکت «نان آوران هیوای زاگرس» بود که در تولید انواع نان‌های صنعتی با اشتغال بیش از یکصد نفر در حال فعالیت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.