حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
شناسه : 35614

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار معاون املاک سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل امور حقوقی و قراردادهای این سازمان اظهار کرد: در دستگاه قضایی تلاش می شود که در زمینه تامین مسکن مورد نیاز برای استان پشتیبانی های لازم حقوقی و قضایی از سازمان های دست اندرکار […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار معاون املاک سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل امور حقوقی و قراردادهای این سازمان اظهار کرد: در دستگاه قضایی تلاش می شود که در زمینه تامین مسکن مورد نیاز برای استان پشتیبانی های لازم حقوقی و قضایی از سازمان های دست اندرکار صورت گیرد.

وی به تامین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی برای افراد واجد شرایط طرح ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: اقدامات دادگستری کل استان کرمان در راستای تامین مسکن کارکنان اداری و قضایی در راستای کمک به اجرای سیاست های دولت در حوزه زمین و مسکن انجام می شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر تسریع روند اجرایی نهضت ملی مسکن در استان کرمان تاکید کرد و از همگامی و پشتیبانی دستگاه قضایی از اقدامات در دست انجام به منظور اجرای این طرح خبر داد.

معاون املاک سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: دولت و حاکمیت نظام قولی به مردم داده که چهار میلیون و احد مسکونی در کشور بسازد و ما به عنوان متولی زمین در تامین زمین و احداث این واحدها نقش آفرین هستیم.

غلامعباس نظرخانی افزود: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن ۲۴ هزار هکتار در کشور تامین زمین انجام شده که یک و نیم میلیون واحد مسکونی را شامل می شود و برای احداث دو نیم و میلیون واحد مسکونی، کسری زمین داریم.

وی یادآور شد: بالغ بر ۴۷ هزار هکتار در کشور روی شهرک سازی کار شده است که مطالعات لازم در این زمینه برای استان کرمان نیز انجام شده است.

گفتنی است؛ در این جلسه تعدادی از پرونده های حقوقی در اداره کل راه و شهرسازی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.