حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
شناسه : 35621

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی مرکز استان از حوزه قضایی بوکان بازدید و با حضور در تمامی شعب دادگاه، دادسرا و شوراهای حل اختلاف با همکاران قضایی و اداری دیدار و از وضعیت حوزه قضایی اطلاع حاصل کرد. رئیس کل دادگستری استان […]

پ
پ

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی مرکز استان از حوزه قضایی بوکان بازدید و با حضور در تمامی شعب دادگاه، دادسرا و شوراهای حل اختلاف با همکاران قضایی و اداری دیدار و از وضعیت حوزه قضایی اطلاع حاصل کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت حوزه قضایی بوکان از لحاظ رسیدگی ها و ارائه خدمات به مراجعین و اطلاع از مشکلات و نیازمندی های آن به منظور اتخاذ تدابیر لازم در راستای بهبود عملکرد صورت گرفت، حرکت برنامه محور دستگاه قضایی بوکان را نیز از لحاظ اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ استان و میزان دست یابی به اهداف این برنامه را مورد ارزیابی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، اسدی معاون قضایی و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان و محمدزاده سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی دادگستری استان وتعدادی از معاونین دادستان مرکز استان که در این بازدید عتباتی و مجیدی را همراهی می کردند وضعیت رعایت حقوق شهروندی و وضعیت مجتمع و شعب شوراهای حل اختلاف بوکان و امکانات موجود را نیز بررسی کردند.

عتباتی حین حضور در شعب محاکم ضمن دیدار با همکاران و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات آنها سرعت، دقت و صحت در رسیدگی ها و اتقان در صدور آرا را خواستار شد.

تجلیل رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کارکنان بایگانی راکد دادگستری بوکان

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از دادگستری بوکان با حضور در بایگانی راکد این حوزه با ملاحظه نظم و ترتیب بی نظیر این بایگانی، از کارکنان آن تقدیر کرد.

عتباتی با بیان اینکه نظم و ترتیب بایگانی پرونده‌های حوزه قضایی بوکان قابل تقدیر است، این نظم را نشان از تلاش، دقت و دلسوزی کارکنان بایگانی راکد و مجموعه مدیریت این دادگستری دانست.

شایان ذکر است پرونده ها با نظم و ترتیب خاص و با رعایت کامل اصول بایگانی در قفسه ها چیده شده و دفاتر مربوط به سال‌های دهه پنجاه هم به صورت سالم و منظم در جای خود قرار داشت و امکان رجوع به آن هم فراهم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.