حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
شناسه : 35627

 حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو که به مناسبت روز جهانی معلولان در مجتمع توانبخشی و بیمارستان ایثار اردبیل حضور یافته بود، ضمن عیادت از معلولان، بر اجرای دقیق قانون جامع حمایت از معلولان تاکید و معاون اجتماعی خود را برای پیگیری مشکلات این قشر عزیز دراستان مامور کرد. حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو با […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو که به مناسبت روز جهانی معلولان در مجتمع توانبخشی و بیمارستان ایثار اردبیل حضور یافته بود، ضمن عیادت از معلولان، بر اجرای دقیق قانون جامع حمایت از معلولان تاکید و معاون اجتماعی خود را برای پیگیری مشکلات این قشر عزیز دراستان مامور کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو با تاکید بر توسعه خدمات به معلولان و کاهش آلام این دسته از شهروندان با همدلی و همدردی های لازم، از آمادگی دستگاه قضایی استان برای هرگونه حمایت از انجام وظایف قانونی سازمان ها و نهادها در خدمت رسانی به معلولان خبر داد.

وی در دیدار با جانبازان بیمارستان ایثار نیز با تشریح مجاهدت ها و رشادت های این قشر معظم و گذشت از جان برای حفظ دین و دفاع از مردم و میهن خویش در مقابل متجاوزان، به اجر عظیم و ثواب بی پایان پرستاران و خانواده های جانبازان و ایثارگران و همچنین معلولان اشاره کرده، تکریم شایسته این قشر و توجه بیش از پیش مسئولان برای خدمت رسانی ها و پشتیبانی های لازم و رفع مشکلات و تامین نیازمندی ها را خواستار شد.

تجلیل از پرستاران این مرکز توانبخشی و درمانی از جمله برنامه های اجرا شده در حضور مقام عالی قضایی استان و هیات همراه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.