حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
شناسه : 35553

 عباسعلی عودی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نیکشهر سیب و سوران مستقر در پاسگاه هیدوچ حین گشت زنی و انجام مأموریت محوله در حوزه استحفاظی خود در بازرسی از یک دستگاه خودروی تویوتا یک عدد مشک حامل ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند. وی افزود: متهم بازداشت […]

پ
پ

 عباسعلی عودی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نیکشهر سیب و سوران مستقر در پاسگاه هیدوچ حین گشت زنی و انجام مأموریت محوله در حوزه استحفاظی خود در بازرسی از یک دستگاه خودروی تویوتا یک عدد مشک حامل ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

وی افزود: متهم بازداشت و بهمراه پرونده تشکیل شده جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نیکشهر معرفی شد.

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با توجه به اقرار متهم و نحوه ی کشف اتهام قاچاق سوخت را محرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضبط مشک و سوخت های کشف شده  به میزان ۶۷۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.