حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
شناسه : 35522

حسین رجبی در نشست انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین گفت: توانمندسازی زندانیان و خانواده آنها یکی از دغدغه ها و اولویت های دستگاه قضایی است و باید با ایجاد اشتغال برای آنها از حیث مسائل معیشتی و اقتصادی ارتقاء یابند. وی افزود: استان قزوین از قطب‌های صنعتی کشور به شمار می‌آید و باید از […]

پ
پ

حسین رجبی در نشست انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین گفت: توانمندسازی زندانیان و خانواده آنها یکی از دغدغه ها و اولویت های دستگاه قضایی است و باید با ایجاد اشتغال برای آنها از حیث مسائل معیشتی و اقتصادی ارتقاء یابند.

وی افزود: استان قزوین از قطب‌های صنعتی کشور به شمار می‌آید و باید از این ظرفیت بالقوه استان برای ایجاد زمینه اشتغال برای مددجویان و خانواده آن‌ها به خوبی استفاده کرد و بحمدالله حوزه صنعت و تولید استان در این خصوص پای کار هستند و اقدامات خوبی برنامه ریزی و اجرایی شده است.

رجبی در ادامه بیان داشت: از ابتدای سال برنامه اشتغال ۵۰ درصدی مددجویان هدف گذاری شد و اقدامات خوبی نیز در این خصوص به اجرا درآمد و امیدواریم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و حمایت‌های همه جانبه حوزه صنعت و تولید هدف گذاری مورد نظر محقق شود و بدون شک تا حصول نتیجه تلاش خواهیم کرد.

دادستان استان قزوین تصریح کرد: کار در زندان در بعضی موارد حتی می‌تواند تامین‌کننده هزینه خانواده‌های زندانیان باشد و مددجویانی که به هر دلیل خواسته و ناخواسته در زندان گرفتار می‌شوند، می‌توانند با اشتغال کمک کار خانواده باشند و آن‌ها را از بسیاری از جرائم و آسیب‌ها مصون دارند.

وی افزود: یقیناً عدم مهارت زمینه‌ بیکاری و ارتکاب جرم و بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی را فراهم می ‌کند و به همین دلیل مسئله حرفه‌آموزی در این سال ها به جد مورد توجه انجمن حمایت از زندان‌ها قرار گرفته و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هر روز بر تعداد کسانی که جذب کارگاه‌ها می‌شوند و حرفه ای را فرا می‌گیرند، بیشتر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.