حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
شناسه : 35467

به گزارش حقوق 24: نسترن آقایی، پژوهشگر پژوهشکده حقوق و قانون ایران و کارشناس دوفصلنامه نقد و تحلیل آراء قضایی، از اتمام مرحله دوم نمایه سازی این نشریه در پایگاه های استنادی جدیدی خبر داد. اسامی این پایگاه ها به قرار زیر است: ۱. گوگل اسکالر گوگل اسکالر یکی از ابزارهای مهم و بسیار کاربردی […]

پ
پ

به گزارش حقوق 24: نسترن آقایی، پژوهشگر پژوهشکده حقوق و قانون ایران و کارشناس دوفصلنامه نقد و تحلیل آراء قضایی، از اتمام مرحله دوم نمایه سازی این نشریه در پایگاه های استنادی جدیدی خبر داد. اسامی این پایگاه ها به قرار زیر است:

  • ۱. گوگل اسکالر

گوگل اسکالر یکی از ابزارهای مهم و بسیار کاربردی گوگل در جوامع آکادمیک است. این پایگاه استنادی اسناد علمی را بر اساس روشی که محققین جست‌وجو می‌کنند، وزن علمی، محل انتشار، نویسنده آثار و همچنین میزان نقل‌قول و ارجاعاتی که به آن‌ها شده است رتبه‌بندی می‌کند.

  • ۲. مگیران

«بانک اطلاعات نشریات کشور» یا به اصطلاح «مگیران»، در سال ۱۳۸۰ توسط راه‌اندازی شد. این پایگاه «نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «نماد اعتماد» وزارت صنعت، معدن و تجارت را اخذ نموده‌است. این سایت در دو دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال حائز رتبه برتر پایگاه‌های پژوهشی شده‌است.

  • ۳. پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۸۳ آغاز به فعالیت نمود. محور اصلی فعالیت این مرکز طبقه‌بندی و نشر مقالات علمی و پژوهشی در گروه‌های تخصصی گوناگون است.

  • ۴. پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی (پرتال جامع علوم انسانی)

پایگاه جامع علوم انسانی با هدف ایجاد مرکزی برای دسترسی و هم افزایی فعالیتهای علمی و پژوهشی در حوزه علوم انسانی، ایجاد بانک اطلاعات جامع و روزآمد مقالات، کتب و فراورده های علمی و … ایجاد شد. وجه تمایز پرتال جامع علوم انسانی با سایر پایگاه داده های مشابه، دسته بندی موضوعی داده های علمی در آن می‌باشد که در قالب بیش از ۳۲۰۰ موضوع، حوزه های مختلف علوم انسانی را شامل می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.