حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
شناسه : 35328

 رئیس دادگستری، دادستان و قضات دادگستری شهرستان راور با همراهی رئیس و کارکنان یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از عرصه‌های منابع طبیعی وجنگل های دست کاشت این شهرستان بازدید کردند. مسلم کاربخش درحاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات کارکنان منابع طبیعی شهرستان در خصوص طرح ها و پروژه های بیابان زدایی،گفت: […]

پ
پ

 رئیس دادگستری، دادستان و قضات دادگستری شهرستان راور با همراهی رئیس و کارکنان یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از عرصه‌های منابع طبیعی وجنگل های دست کاشت این شهرستان بازدید کردند.

مسلم کاربخش درحاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات کارکنان منابع طبیعی شهرستان در خصوص طرح ها و پروژه های بیابان زدایی،گفت: مدیریت عرصه های منابع طبیعی با اجرای طرح‌های بیابان زدایی امری ضروری است و باید از همه ظرفیت ها در این زمینه حداکثر بهره‌برداری را کرد.

رئیس دادگستری شهرستان راور اظهار کرد: مهمترین دغدغه اداره منابع طبیعی را حفاظت و صیانت از منابع جنگلی بیابانی و توسعه این منابع با ارزش دانست و استفاده از پساب فاضلاب در توسعه منابع جنگلی بیابانی که کمترین فشار را بر منابع آبی حیاتی وارد می کند ضروری برشمرد.

وی بیان کرد: هم اکنون با بکارگیری روش های مختلف از جمله مبارزه بیولوژیک و مالچ پاشی با بیابانزایی در این منطقه مقابله می شود.

کاربخش ادامه داد: با توجه به گستردگی شن های روان و تاثیر آن بر زندگی مردم و تولید و اقتصاد کشاورزان، ضمن بکارگیری روش های متنوع، این اقدامات باید توسعه یابد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور نیز در ادامه این بازدید اظهار کرد: اجرای طرح‌های بیابان زدایی نقش مهمی در افزایش کیفیت زندگی مردم در نقاط مختلف را دارد چرا که گرد و غبار، طوفان و شن خسارت زیادی بر مردم وارد می کند و امیدواریم با اجرای اینگونه طرح ها، در آینده شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

مجتبی استوار زاده روند بیابان زایی را ماحصل تغییرات طبیعی و دخالت های انسانی دانست و گفت: متاسفانه دخالت های آگاهانه و یا ناآگاهانه بشر، امروز در کنار عوامل طبیعی یا همان تغییرات اقلیمی روند بیابانزایی را افزایش داده است.

در ادامه جوکار، رییس اداره منابع طبیعی شهرستان راور در مورد سیمای منابع طبیعی شهرستان مطالبی را بیان و با اشاره به نقش بسزای جنگل های دست کاشت منطقه در جلوگیری از بروز پدیده گرد و غبار گزارشی از وضعیت عرصه های منابع طبیعی مورد تعرض افراد سودجو را ارائه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.