حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
شناسه : 35336

بهروز عباسی در جلسه کارگروه حقوق عامه استان، بیان کرد: در شرایط فعلی جامعه و گرفتاری‌هایی که دشمن برای کشور ایجاد کرده، این موضوع نباید ما را از انجام  تکالیف و وظایف ذاتیمان باز دارد. دادستان زنجان ضمن هشدار به مسئولان ذی ربط نسبت به وقوع بحران آب در استان، گفت: این جلسه صرفاً برای […]

پ
پ

بهروز عباسی در جلسه کارگروه حقوق عامه استان، بیان کرد: در شرایط فعلی جامعه و گرفتاری‌هایی که دشمن برای کشور ایجاد کرده، این موضوع نباید ما را از انجام  تکالیف و وظایف ذاتیمان باز دارد.

دادستان زنجان ضمن هشدار به مسئولان ذی ربط نسبت به وقوع بحران آب در استان، گفت: این جلسه صرفاً برای حفظ حقوق عامه تشکیل نشده است، بلکه در جهت پیشگیری از وقوع بحران آب در استان نیز است.

وی افزود: با توجه به کمبود آّب موجود در سدها ممکن است مشکلاتی برای مردم بوجود آید لازم است با برنامه ریزی دقیق و علمی نگذاریم حتی یک لیوان آب هم هدر برود.

عباسی ضمن تأکید بر تعیین تکلیف قانونی چاه‌های غیرمجاز در استان، ادامه داد: با توجه به بحران آب انتظار می‌رود موضوع در دستور کار جدی خود قرار بگیرد و هر کجا نیازمند به کمک از دستگاه قضایی باشد ما آماده هستیم کمک کنیم.

وی با تاکید بر افزایش سرعت تکمیل تصفیه خانه روستای تهم، گفت: انتظار می‌رود تصفیه خانه روستای تهم ظرف یک ماه تکمیل شود و محیط زیست ظرف یک ماه مصوبات کارگروه مدیریت پسماند را اجرا و نتیجه را گزارش دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.