حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
شناسه : 35348

 رئیس قوه قضاییه پنجم آذر ماه در پی پیروزی ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستورالعملی صادر کرد. در دستور رئیس دستگاه قضا خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی آمده بود: نسبت به آن دسته از زندانیان که […]

پ
پ

 رئیس قوه قضاییه پنجم آذر ماه در پی پیروزی ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان و شعف و شادمانی پدید آمده در سراسر ایران اسلامی خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستورالعملی صادر کرد.

در دستور رئیس دستگاه قضا خطاب به مراجع و مراکز ذیربط قضایی آمده بود: نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

در همین رابطه سید مهدی فلاح میری اظهارکرد: جهت اجرای دستور رئیس دستگاه قضا مبنی بر استفاده از ارفاقات قانونی برای آزادی زندانیان و همچنین برخورداری از رافت اسلامی پس از بررسی پرونده های افرادی که مشمول این ارفاقات می شدند، ۵۰ نفر زندانی اعم از جرایم غیر عمد و اتفاقات اخیر در استان گیلان آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان همچنین تاکید کرد: افرادی که در قضایای اخیر مرتکب جنایت شده و نظم و امنیت عمومی را برهم زده‌اند، قابل اغماض و بخشش نیستند و برای عناصر و مسببان اصلی اتفاقات اخیر، هیچ جای ارفاق وجود ندارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.