حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
شناسه : 35224

 با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان معاون جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب و دو معاون جدید دادستان معرفی شدند. رئیس کل دادگستری استان فارس در این جلسه با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم دوران تحول و تعالی قضایی برافراشته شدن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با هر گونه […]

پ
پ

 با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان معاون جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب و دو معاون جدید دادستان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این جلسه با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم دوران تحول و تعالی قضایی برافراشته شدن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با هر گونه فساد است، گفت: امروز این فساد در نقش آفرینی برخی عوامل و فریب خوردگان استکبار در به اغتشاش کشیدن جامعه متبلور شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی تصریح کرد: صراط مستقیم امروز همه ما در هر منصب و جایگاهی پیروی از خط ولایت و رهبری است و برای آنکه استکبار جهانی نتواند اتحاد و انسجام ملی ما را خدشه دار کند باید تنها در این مسیر گام برداریم .

وی با بیان اینکه هدایت های مدبرانه رهبری و تأثرات فرامنطقه ای سخنان ایشان بر همگان مبرهن و واضح است، گفت: دشمن کانون قدرت و عمود خیمه انقلاب را هدف توطئه و کینه توزی خود قرار داده است و براین اساس لازم است آگاهی و بصیرت امروز مردم و مسئولین در این مقطع حساس بیشتر همیشه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی برخورد جدی و قاطع با نقش آفرینان اصلی و صحنه گردانان اغتشاشات را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: امروز علم خون خواهی شهدای مدافع امنیت در دست دستگاه قضایی است و باید برخورد با عاملان برخی جنایات عبرت آموز و بازدانده باشد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه توصیه کرد: ضمن توجه به کاهش اطاله دادرسی در مجموعه های تحت مدیریت خود به موضوع تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعان توجه ویژه ای معطوف کنند چرا که ثمره سند تحول قضایی رضایتمندی مردم و مراجعان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی پیشبرد اهداف قوه قضاییه در سند تحول قضایی را اولویت برنامه های دادگستری فارس خواند و تصریح کرد: این موضوع در طول دوران مسئولیت باید مد نظر قرار گیرد.

در پایان این جلسه با حکم رئیس قوه قضاییه قاضی یاسر محبی به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز و سرپرست مجتمع رسیدگی به جرایم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز، قاضی ابوذر رنجبر به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و قاضی حسین سلیمانی به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز منصوب شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.