حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
شناسه : 35167

 حیدر آسیابی گفت: فروشگاهی زنجیره‌ای با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است و بخشی از درآمد آن برای مددجویان زندانی و خانواده های آنان، هزینه می شود. رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: ۱۵ نفر از مددجویان زندان گرگان هم در این فروشگاه مشغول به کار شدند و امیدواریم مردم و دستگاه های اجرایی […]

پ
پ

 حیدر آسیابی گفت: فروشگاهی زنجیره‌ای با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است و بخشی از درآمد آن برای مددجویان زندانی و خانواده های آنان، هزینه می شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: ۱۵ نفر از مددجویان زندان گرگان هم در این فروشگاه مشغول به کار شدند و امیدواریم مردم و دستگاه های اجرایی با خرید از این فروشگاه در بهبود معیشت خانواده های زندانیان، مشارکت کنند.

آسیابی از تلاش دادگستری استان برای اشتغالزایی زندان گفت: اکنون حدود هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان زندان های استان مشمول طرح اشتغال زندانیان هستند و از همین راه به معیشت خانواده های خود کمک می کنند .

وی افزود: نزدیک به ۲۷ درصد از مجموع زندانیان گلستان تحت پوشش اشتغال بنیاد تعاون زندان قرار دارند که هر چند رقم خوبیست اما تلاش می کنیم با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیران، امکان اشتغال ، برای زندانیان و خانواده های آنان را فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در استان گلستان گفت: به علت محدودیت فضای زندان های استان ، فرصت اشتغالزایی کافی برای زندانیانی که امکان رای باز را ندارند،فراهم نیست که برای بهبود معیشت خانواده های این دسته از مددجویان هم، طرح های مشاغل خانگی را با کمک بنیاد تعاون زندانیان و دستگاه های حمایتی در استان، دنبال می کنیم. فروشگاه زنجیره ای حامی، در گرگان، میدان شهدا، ابتدای خیابان راه آهن قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.