حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
شناسه : 35145

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به درخواست ۴۱ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کرد. ملاقات های مردمی رئیس کل دادگستری استان با قشرهای مختلف مراجعان که بصورت منظم در طول هفته و بویژه روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود. در این دیدار به درخواستهای مراجعان به مشکلات حقوقی و قضایی از […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به درخواست ۴۱ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کرد.

ملاقات های مردمی رئیس کل دادگستری استان با قشرهای مختلف مراجعان که بصورت منظم در طول هفته و بویژه روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود.

در این دیدار به درخواستهای مراجعان به مشکلات حقوقی و قضایی از قبیل اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی رسیدگی شد.

این دیدار ها در محیطی صمیمی و با سعه صدر رئیس کل دادگستری برگزار می شود که وی پس از استماع درخواست های مراجعان دستورات لازم جهت رسیدگی به واحدهای ذیربط صادر می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.