حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
شناسه : 35158

 ناصر عتباتی در بیست و نهمین جلسه شورای معاونین با تبریک و گرامی داشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت:بسیجی واقعی با هوشمندی و درایت فتنه ها را می شناسد و با عشق به ولایت در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بر می دارد. عتباتی تاکید کرد: هر جایی تفکر بسیجی […]

پ
پ

 ناصر عتباتی در بیست و نهمین جلسه شورای معاونین با تبریک و گرامی داشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت:بسیجی واقعی با هوشمندی و درایت فتنه ها را می شناسد و با عشق به ولایت در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بر می دارد.

عتباتی تاکید کرد: هر جایی تفکر بسیجی باشد بن بستی وجود ندارد و جامعه قضایی کشور هم نیازمند چنین روحیه ای هستند، عملکردهای بسیج در تمام حوزه های جهادی، عمرانی، درمانی و امنیتی بر همه مردم روشن و آشکار است و همه قدردان این تلاشها و کوشش ها هستیم.

وی ادامه داد: بعد از ۴دهه از انقلاب این تفکر ارزشمند بسیجی است که انقلاب و نظام را تضمین می کند و در همه برهه ها بسیجیان مخلص جان بر کف در خط مقدم هستند.

عتباتی در ادامه صحبت های خود به آغاز رسیدگی به یکی از پرونده های مهم با تعداد کثیری متهم در شهرستان ارومیه پرداخت و گفت:در راستای عمل به وظایف و تکالیف محوله قانونی محاکمه متهمان پرونده فساد شهرداری ارومیه شروع شده است و با دقت و قاطعیت در حال رسیدگی و طی روند دادرسی و محاکمه است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به رسیدگی سریع و دقیق و قاطع به پرونده های اغتشاشات و آشوبهای اخیر هم تاکید کرد و گفت:رسیدگی ها به حمدالله در جریان است و به زودی احکام آنها صادر و به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

عتباتی در ادامه صحبت های خود با یادآوری وظایف و تکالیف دستگاه قضایی خصوصا از باب نظارت بر حسن اجرای قوانین و مطالبه گری در حوزه حقوق عامه به طور مثال نظارت بر اجرای پل آذربایجان در ارومیه، گفت:یکی دو مورد بازدید از این پل که مدتها بود معطل افتاده و اتمام آن با مشکل مواجه و مردم را هم با ترافیک سنگین روبرو ساخته بود به حمدالله با ورودهای جدی، تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت و حسب وعده ای که پیمانکار و شهرداری داده بودند امروز یکی از شریانهای مهم این پل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و بارسنگین ترافیکی از چندین خیابان اصلی ارومیه برداشته خواهد شد.

عتباتی در ادامه به یکی از دستورات جلسه در خصوص وضعیت دادگاههای خانواده اشاره و گفت:نهاد خانواده دارای اهمیت بسیار بالایی است و باید در این حوزه از ظرفیت تمامی نهادهای حمایتی از خانواده بهره گرفت و نگذاشت با طرح دعاوی و اختلافات خانواده ها به سمت و سوی فروپاشی بروند و باید تلاش کرد پرونده های مرتبط با دعاوی خانوادگی را به سمت و سوی صلح و سازش سوق داد.

عتباتی همچنین به اجرایی کردن ماده ۵ قانون حمایت خانواده در باب معافیت اصحاب پرونده از هزینه دادرسی و حق الزحمه کارشناسی و داوری و سایر هزینه ها در صورت احراز عدم تمکن مالی آنها تاکید کرد.

در ادامه جلسه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به بیان مطالبی پیرامون موضوعات جلسه پرداخت و نیز زارع معاون برنامه ریزی و فناوری و اطلاعات دادگستری استان با ارائه گزارش عملکرد دادگستری استان و وضعیت پرونده های اعسار جلسه را ادامه داد و پس از آن دیگر دستورات جلسه مطرح و هر یک از اعضای شورای معاونین به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.