حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
شناسه : 34998

حسین وطن خواه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از کشف و ضبط مقدار هفت کیلوگرم هروئین در آن حوزه قضایی در دو پرونده جداگانه ۲ کیلو و ۵ کیلو خبر داد. وی با اعلام این خبر گفت: در پرونده اول بنابر اخبار واصله مبنی بر احتمال حمل مواد مخدر توسط ۲ فرد سابقه دار […]

پ
پ

حسین وطن خواه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از کشف و ضبط مقدار هفت کیلوگرم هروئین در آن حوزه قضایی در دو پرونده جداگانه ۲ کیلو و ۵ کیلو خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: در پرونده اول بنابر اخبار واصله مبنی بر احتمال حمل مواد مخدر توسط ۲ فرد سابقه دار موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و در پرونده دوم بنابر اخبار واصله احتمال حمل مواد مخدر توسط ۴ نفر سابقه دار که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در ورودی ایلخچی دستگیر و متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شدند؛ تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.