حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
شناسه : 35173

کتاب حقوق مدنی: مسئولیت مدنی محجورین (مطالعه‌ای حقوقی، فلسفی و تطبیقی)، اثر دکتر سید حسین صفایی با همکاری دکتر علیرضا آبین توسط انتشارات شرکت سهامی انتشار به تازگی از چاپ خارج شده و به جامعه علمی و حقوقی کشور تقدیم گردیده است.این کتاب، جدیدترین اثر استاد دکتر صفایی است که در آن به مسئله دشوار […]

پ
پ

کتاب حقوق مدنی: مسئولیت مدنی محجورین (مطالعه‌ای حقوقی، فلسفی و تطبیقی)، اثر دکتر سید حسین صفایی با همکاری دکتر علیرضا آبین توسط انتشارات شرکت سهامی انتشار به تازگی از چاپ خارج شده و به جامعه علمی و حقوقی کشور تقدیم گردیده است.
این کتاب، جدیدترین اثر استاد دکتر صفایی است که در آن به مسئله دشوار و مورد ابتلاء مسئولیت مدنی محجورین پرداخته شده است و با بهره‌گیری از مطالعات فلسفی و تطبیقی حقوقی و استفاده از آراء قضایی متعدد داخلی و خارجی، کوشش شده تا دیدگاه‌هایی نو، کارآمد، منطقی و معقول عرضه گردد.
گفتنی است که در این کتاب، یکی از مؤلفان جوان با استاد دکتر صفایی همکاری داشته‌اند. دکتر علیرضا آبین علاوه بر این کتاب، سابقه انجام پژوهش‌هایی زیر نظر استاد دکتر جعفری لنگرودی را نیز داشته‌اند. همچنین کتاب نظریه عمومی عدالت در علم حقوق، اثر دیگر ایشان است که با همکاری دکتر عباس کریمی (استاد دانشگاه تهران) به چاپ رسانده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.