حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
شناسه : 35006

 رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان کرمان طی سفر به بخش اسفندقه جیرفت بر حل مشکلات موجود در مسیر توسعه این منطقه تاکید کرد. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با بخشدار و جمعی از مسئولان اسفندقه افزود: مشکلات اسفندقه در مسیر توسعه طی جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه ای مورد رسیدگی […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان کرمان طی سفر به بخش اسفندقه جیرفت بر حل مشکلات موجود در مسیر توسعه این منطقه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با بخشدار و جمعی از مسئولان اسفندقه افزود: مشکلات اسفندقه در مسیر توسعه طی جلسه اقتصاد مقاومتی ویژه ای مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این مطلب که از باب حقوق عامه حل مشکلات سرمایه گذاران ،کشاورزان و مردم منطقه در حوزه گاز،آب کشاورزی و برق صنعتی  در اسفندقه باجدیت پیگیری می شود، اظهار کرد: درخواست های مردم در راستای ایجاد شورای حل اختلاف رایی در اسفندقه با جدیت پیگیری می نماییم تا این شورا در اسرع وقت در این منطقه راه اندازی شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: باجه دفتر خدمات الکترونیک قضایی   نیز به زودی در این منطقه راه اندازی خواهد شد.

معاون رییس کل دادگستری استان کرمان نیز گفت: معدن کاران اسفندقه باید خام فروشی را به حداقل برسانند و با توسعه صنایع فراوری، رونق تولید و اشتغال را در این منطقه شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدامیر ابراهیمی بر ضرورت تشکیل بانک ها در این بخش نیز تاکید کرد و ادامه داد: باید سازوکارهایی ایجاد گردد که درآمدهای حاصل از معادن در همین منطقه سرمایه گذاری و هزینه شود.

وی بر ضرورت تقویت مرجع انتظامی اسفندقه و ارتقاء آن به کلانتری نیز تاکید کرد و افزود: در کنار ضرورت ساماندهی چاه های آب غیرمجاز،بایستی به دغدغه های کشاورزان در زمینه تامین آب توجه شود.

وی یادآور شد: اسفندقه پتانسل های بالایی در زمینه معادن و کشاورزی دارد.

بخشدار اسفندقه نیز ضرورت احداث سایت ادارات در این بخش را یادآور شد و گفت: گازرسانی و تکمیل محورهای مواصلاتی به اسفندقه از ضروریات این منطقه به شمار می رود.

روح بخش بیگ زاده ضرورت حمایت از سرمایه گذاران را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: رفع مشکلات بانکی کشاورزان و سرمایه گذاران نیز مورد تاکید است زیرا در این حوزه نارضایتی هایی وجود دارد.

گفتنی است در این سفر رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین دادگستری استان  از روند احداث گلخانه هیدروپونیک اسفندقه که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار آغاز و در حال حاضر ۵هکتار از آن در مرحله بهره برداری است که درصورت تکمیل طرح برای بیش از ۵۰۰نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد،بازدید کردند و مقرر شد مشکلات حقوقی این سرمایه گذار با بانک در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مطرح و پیگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.