حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
شناسه : 34874

 ناصرعتباتی با تبریک هفته کتاب، اظهارکرد: این یار مهربان از آغازین سال‌های زندگی یک انسان به همراه اوست و تا آخرعمر نیز کنارش باقی می ماند و در طول این سال‌های رفاقت نکات آموزنده زیادی را این یار مهربان تقدیم انسان می کند. رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش و جایگاه […]

پ
پ

 ناصرعتباتی با تبریک هفته کتاب، اظهارکرد: این یار مهربان از آغازین سال‌های زندگی یک انسان به همراه اوست و تا آخرعمر نیز کنارش باقی می ماند و در طول این سال‌های رفاقت نکات آموزنده زیادی را این یار مهربان تقدیم انسان می کند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش و جایگاه کتاب و کتابخوانی در زندگی روزمره و درک اهمیت و تاثیر کتاب در سازندگی روحی و معنوی انسان، گفت: قضات خوش ذوق و خلاق دادگستری استان در ۷ماهه سال‌جاری  با صدور ۲۶ رای جایگزین حبس در جهت تجهیز کتابخانه های استان با ارزش یک میلیارد ریال اقدام شایسته ای انجام داده‌اند.

عتباتی افزود: این قضات فرهیخته بجای صدور آرای مجازات حبس که دارای آثار بسیار مخربی نیز هست رای به خرید کتاب و تجهیز کتابخانه‌های استان صادر کرده اند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون مجازات اسلامی مجازات‌های جایگزین حبس عمدتاً در جرایم غیرعمد و کم اهمیت و در خصوص افرادی که سابقه کیفری نداشته و یا رضایت شاکی خصوصی را اخذ کرده‌اند صادر می شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین ابراز امیدواری کرد: در سال جاری و ایام باقیمانده سال آمار مجازات‌های جایگزین حبس به نحو چشم‌گیری افزایش یابد و قضات رسیدگی کننده ازاین ظرفیت بسیار ارزشمند قانونی نهایت استفاده را بکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.