حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
شناسه : 34880

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در حاشیه دیدار مردمی این هفته اظهار کرد: برگزاری ملاقات های عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات مردم است و مسئولان و مدیران قضایی باید در راستای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مطالبات قضایی مردم در تلاش باشند تا موجبات رضایت حداکثری ارباب رجوع را به دست آورند. […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در حاشیه دیدار مردمی این هفته اظهار کرد: برگزاری ملاقات های عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات مردم است و مسئولان و مدیران قضایی باید در راستای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مطالبات قضایی مردم در تلاش باشند تا موجبات رضایت حداکثری ارباب رجوع را به دست آورند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: سعی دادگستری استان، این است که ملاقات مردمی با ارباب رجوع به طور مرتب برای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امر پاسخگویی برگزار شود و مسائل و مشلات مردم از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد تا راهکار های لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجعه کنندگان ارائه شود.

وی تصریح کرد: دیدار مسئولان قضایی استان با مردم و نشستن پای صحبت آنان و شنیدن مشکلاتشان از نزدیک و همچنین ارائه راهکارهای لازم در جهت حل این مشکلات، موجب اعتماد سازی مردم به مسئولان و تقویت روحیه همکاری و همدلی در جامعه می شود که مطمنا با ادامه این روند سطح رضایتمندی را افزایش خواهد داد.

هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و رئیس دادگستری استان و معاونان نیز در این دیدارها ضمن شنیدن مسائل و مشکلات افراد، دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها را صادر کردند.

دادگستری استان مازندران، به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین توجه به کاهش مشکلات قضایی مردم را در اولویت قرار داده است و این جلسات سه شنبه هر هفته در محل دادگاه های تجدید نظر استان برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.