حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
شناسه : 34869

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، شهید سجاد فراهانی بااشاره به مقام شامخ شهدا و منزلت و جایگاه شهید نزد پروردگار، بیان کرد: نظام اسلامی ما دارای ریشه های مستحکم و عمیقی است و این ترور ها و تخریب ها و حرکت های کوردلانه و منافقانه هرگز نمی […]

پ
پ

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، شهید سجاد فراهانی بااشاره به مقام شامخ شهدا و منزلت و جایگاه شهید نزد پروردگار، بیان کرد: نظام اسلامی ما دارای ریشه های مستحکم و عمیقی است و این ترور ها و تخریب ها و حرکت های کوردلانه و منافقانه هرگز نمی تواند آن را متزلزل کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: جان‌فشانی، ایثارگری و فداکاری در راه اعتلای اسلام و قرآن، تاج عزت و افتخاری است که خداوند متعال نصیب هر کسی نکرده و نمی‌کند و از این بابت به شما تبریک عرض می‌کنیم و شما نیز خداوند را شاکر و سپاسگزار باشید که شهادت در راه دین خدا نصیب و قسمت فرزند برومند شده چرا که این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها است که موجب تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شده و که خداوند حق آنها را به ما حلال کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: با ریختن خون این جوانان پاک و مطهر و فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که این شهیدان والامقام نثار انقلاب، نظام اسلامی و مردم کرده اند، مسئولیت ما بسیار سنگین‌تر شد و حفاظت و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه‌ای بسیار خطیری است که همه مسئولین باید به آن واقف باشند.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی با اهدای لوح تقدیر به مادر شهید والامقام سجاد فراهانی از خانواده معزز و معظم این شهید تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است شهید سجاد فراهانی روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه جاری در حین انجام وظیفه در شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.