حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
شناسه : 34877

مهدی بخشی در دیدار با شهردار کرمان اظهار کرد: در استان کرمان سرمایه های بسیار زیادی دارد و شایسته نیست که با وجود این سرمایه ها، این استان در جایگاه مطلوب خود قرار نگیرد. وی افزود: تلاش می کنیم بر مبنای وظایف خود در راستای احیای حقوق عامه مردم را به آنها بدهیم زیرا مردم […]

پ
پ

مهدی بخشی در دیدار با شهردار کرمان اظهار کرد: در استان کرمان سرمایه های بسیار زیادی دارد و شایسته نیست که با وجود این سرمایه ها، این استان در جایگاه مطلوب خود قرار نگیرد.

وی افزود: تلاش می کنیم بر مبنای وظایف خود در راستای احیای حقوق عامه مردم را به آنها بدهیم زیرا مردم روی گنج هستند و باید از مزایای آن بهره مند شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر پرهیز از حرکت های جزیره ای تاکید کرد و گفت: باید مشکلات موجود بر مبنای همکاری و تعامل رفع شود و در مواجهه با مشکلات، توپ را در زمین یکدیگر نیاندازیم.

بخشی بر اولویت بندی مشکلات نیز تاکید کرد و ادامه داد: اگر جایی تعارض منافع وجود دارد، باید منفعت عمومی مورد توجه قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن بیان این مطلب که در حوزه شهری کرمان، جای کار بسیار زیادی وجود دارد، گفت: شهر کرمان در حوزه عمران شهری نیاز به تداوم و ارتقای فعالیت ها هستیم.

وی ایجاد شعب تخصصی را از رویکردهای جدید دادستانی کرمان دانست و گفت: ایجاد شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های مربوط به شهرداری را دنبال می کنیم.

شهردار کرمان نیز با اشاره به این مطلب که باید مسیر همکاری بین دادستانی و شهرداری تداوم یابد، تاکید کرد: همراهی دستگاه قضایی در بسیاری از پروژه ها راهگشا بوده و امید می رود که تداوم یابد.

سعید شعرباف ضمن بیان این مطلب که حاشیه شهر، زخم بازمانده ای است که در برخی موضوعات برای حل مشکلات موجود باید با نگاه استانی اقدام شود، ادامه داد: در برخی مناطق حاشیه ای از جمله ۱۴ معصوم، شیشه گر و الله آباد موضوعات و مشکلات جدی وجود دارد که باید رفع شوند.

وی گفت: در برخی نقاط شهر کرمان فاصله بین شهرها و روستاها مشخص نشده و در این فاصله ها زمین خواری
شهردار کرمان بر تشکیل شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده های مربوط به شهرداری تاکید کرد و گفت: با ایجاد این شعبه می توان بسیاری از پرونده های مهم که منجر به تضییع حقوق بیت المال می شود را مورد رسیدگی قرار داد.

شعرباف بر پیگیری مشکلات موجود بین شهرداری و موقوفات نیز تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.