حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
شناسه : 34860

آیین تکریم و معارفه فرماندهان یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری کل سمنان در حضور رئیس کل دادگستری و فرمانده یگان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد. محمدجعفرعبدالهی در این جلسه عنوان کرد: شغل قضا و اماکن وابسته به قوه قضائیه از زمره مشاغل و اماکن حساس، خاص و مهم بشمار می‌آید. وی با تأکید […]

پ
پ

آیین تکریم و معارفه فرماندهان یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری کل سمنان در حضور رئیس کل دادگستری و فرمانده یگان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

محمدجعفرعبدالهی در این جلسه عنوان کرد: شغل قضا و اماکن وابسته به قوه قضائیه از زمره مشاغل و اماکن حساس، خاص و مهم بشمار می‌آید.

وی با تأکید به انجام صحیح امور یگان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی به منظور برقراری امنیت در اماکن قضایی عنوان کرد: قوای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی در تأمین امنیت و آرامش برای مردم موثر و دخیل هستند که در نتیجه فراهم کردن مقدمات امنیت از سوی ضابطان و صدور آرای متقن و عبرت آموز از سوی دستگاه قضایی امنیت و آرامش در جامعه ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه بیان کرد: باید توجه کنیم ارباب رجوعی که به مراجع قضایی مراجعه می کند در بسیاری از موارد از سر نیاز، اضطرار و جهت دادخواهی است. انتظار می رود یگان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه که پیشانی دستگاه قضایی است، در گام نخست تأمین امنیت برای مجموعه و اماکن دستگاه قضایی را فراهم و در ادامه به ایجاد آرامش برای مراجعان و شهروندان اقدام کند.

وی در ادامه خاطرنشان کردند: صیانت و حفاظت از همکاران، مراجعان، اماکن و اسنادی که در درون دستگاه قضایی است برعهده مجموعه ی یگان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی است و نباید دغدغه تعرض در درون و یا حتی خارج از محل کار وجود داشته باشد.

عبدالهی در خاتمه افزودند: مجموعه نظامی، انتظامی و امنیتی با تلاش های ارزشمند خویش از گسترش ناامنی در سطح کشور جلوگیری و از هیچ کوشش قانونی دریغ نداشتند.

در این جلسه زمانی مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان سمنان و سرهنگ رستگار فرمانده یگان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.

در پایان این مراسم سرهنگ محمد محرابی بعنوان فرمانده یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان سمنان معارفه و از خدمات سرگرد عباس هراتی در دوران تصدی در فرماندهی یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان سمنان قدردانی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.