حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
شناسه : 34863

نشست مشترک رئیس کل دادگستری اصفهان با اعضای هیئت‌مدیره‌های کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه در استان برگزار شد. در این نشست که با محوریت بررسی و رفع مشکلات مربوط به وکلا در دادگستری استان برگزار شد، حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین اسدالله جعفری با تاکید بر لزوم صیانت از مجموعه وکلا بیان کرد: اعتقاد […]

پ
پ

نشست مشترک رئیس کل دادگستری اصفهان با اعضای هیئت‌مدیره‌های کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه در استان برگزار شد.

در این نشست که با محوریت بررسی و رفع مشکلات مربوط به وکلا در دادگستری استان برگزار شد، حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین اسدالله جعفری با تاکید بر لزوم صیانت از مجموعه وکلا بیان کرد: اعتقاد بر این است که بیشتر وکلا در چارچوب قانون و اخلاق مشغول فعالیت هستند اما به دلیل صیانت از این نهاد، با افزایش نظارت‌ها باید از تمدید پروانه معدود وکلایی که دچار زوال شرایط قانونی و اولیه تصدی امر وکالت می شوند جلوگیری شود.

وی لزوم همسو بودن مرکز و کانون وکلا با سیاست‌ها و برنامه ها بر اساس سند تحول قضایی را لازمه تحقق اهداف و اجرای عدالت در جامعه دانست و تصریح کرد: مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری در عین استقلال، با ایجاد تعامل، همسو با سیاست‌ها و برنامه های محوری دستگاه قضایی کشور حرکت کنند چرا که این همسویی در اجرای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف موجب تحقق امر عدالت در جامعه می شود.

رئیس کل دادگستری اصفهان در ادامه خطاب به جامعه وکالت استان بر لزوم حفظ شان وکالت و احترام به ارباب رجوع در ابعاد مختلف تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در این نشست دستوراتی در جهت رفع برخی از مشکلات وکلا، از جمله شناسایی و برخورد با موسسات حقوقی غیرمجاز و افرادی که تظاهر به امر وکالت می کنند صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.