حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
شناسه : 34755

یحیی جعفری به همراه عادل ترازوی زر معاون امور حقوقی رئیس کل محاکم، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، از مجتمع قضایی حضرت ولیعصر(عج) بازدید کرد.   رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در حاشیه چهل و ششمین بازدید خود از مجتمع‌های قضایی بیان کرد: در مجتمع قضایی حضرت ولیعصر (عج) به پرونده‌های […]

پ
پ

یحیی جعفری به همراه عادل ترازوی زر معاون امور حقوقی رئیس کل محاکم، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، از مجتمع قضایی حضرت ولیعصر(عج) بازدید کرد.  

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در حاشیه چهل و ششمین بازدید خود از مجتمع‌های قضایی بیان کرد: در مجتمع قضایی حضرت ولیعصر (عج) به پرونده‌های کیفری۲ رسیدگی می‌شود.

مجتمع قضایی حضرت ولیعصر(عج) دارای ۱۵ شعبه کیفری ۲ است

وی در ادامه افزود: مجتمع قضایی حضرت ولیعصر(عج) دارای ۱۵ شعبه کیفری ۲ است و در آن بیشتر به پرونده‌های مربوط به شهرداری و پرونده‌های جرایم اقتصادی که کمتر از نصابی است که در دستورالعمل تشکیل مجتمع تخصصی قرار دارد، رسیدگی می‌شود.

بررسی سایر پرونده‌های عمومی کیفری و جزایی

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: همکاران در مجتمع قضایی حضرت ولیعصر(عج) به سایر پرونده‌های عمومی کیفری و جزایی نیز رسیدگی می کنند.

رسیدگی به مراجعات مردمی یکی از اهداف بازدید از مجتمع‌های قضایی است

جعفری با اشاره به هدف از انجام بازدیدهای مستمر از مجتمع‌های قضایی عنوان کرد: بازدیدها یکی از کارهای روزمره ماست که برای رصد امور و نیز مشاهده زحمات همکاران و شنیدن سخنان و نقطه نظرات آنها و رسیدگی به مراجعات مردمی انجام می شود.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هر هفته ۲ تا ۳ جا بازدید حضوری از مجتمع های قضایی تهران داریم، اظهار کرد: علاوه بر اینکه در ستاد، درخدمت مراجعان هستیم تا مشکلات قضایی‌شان را بررسی کنیم، در مجتمع‌ها نیز به طرق مختلف همراه سرپرستان در خدمت مردم هستیم.

یک تیم ارزیابی و بازدید از مجتمع‌های قضایی تشکیل شده است

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: یک تیم ارزیابی و بازدید از مجتمع‌های قضایی نیز تشکیل داده‌ایم که مدام در مجتمع‌ها به نظارت و سرکشی مشغول هستند و رسالت خود را به انجام می‌رسانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.