حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
شناسه : 34744

جلسه ملاقات مردمی حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری و معاون قضایی در امور اداری، استخدامی و فرهنگی در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی اداری مراجعان، در ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری برگزار شد. رئیس دیوان عدالت اداری بصورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و […]

پ
پ

جلسه ملاقات مردمی حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری و معاون قضایی در امور اداری، استخدامی و فرهنگی در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی اداری مراجعان، در ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری برگزار شد.

رئیس دیوان عدالت اداری بصورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و با شنیدن و بررسی مشکلات و در خواست‌های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

در جریان این جلسه ملاقات مردمی رئیس دیوان عدالت اداری که در رابطه با پرونده های معاونت قضایی در امور اداری، استخدامی و فرهنگی برگزار شده بود «بررسی مجدد توسط کارشناسان، درخواست رسیدگی مجدد در راستای اعمال ماده ۷۹ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری و تسریع در رسیدگی» از اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان بود.

رئیس دیوان عدالت اداری به صورت دوره ای و تخصصی توسط معاونت های مربوطه، جلسات ملاقات مردمی را در ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری برگزار می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.