حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
شناسه : 34732

 رحیم علیش پور از جمع آوری هزارو ۴۳۳ دستگاه و تجهیزات استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط با این حوزه خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با رمزارزهای غیر مجاز دیجیتال و در اجرای دستور رییس کل دادگستری استان تهران و برنامه های عملیاتی ابلاغ شده تعداد ۱۴۳۳ دستگاه و […]

پ
پ

 رحیم علیش پور از جمع آوری هزارو ۴۳۳ دستگاه و تجهیزات استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط با این حوزه خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با رمزارزهای غیر مجاز دیجیتال و در اجرای دستور رییس کل دادگستری استان تهران و برنامه های عملیاتی ابلاغ شده تعداد ۱۴۳۳ دستگاه و تجهیزات مربوط به استخراج ارزدیجیتال با دستور قضایی جمع آوری و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم تصریح کرد: با جمع آوری این تجهیزات گام مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط برداشته شده است.

وی گفت: در خصوص حفظ و صیانت از حقوق عامه و در اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و حسب مفاد ماده ۵ دستورالعمل مورد اشاره، دستورقضایی درخصوص جمع آوری تجهیزات مورد استفاده سودجویان از جمله دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز که باعث اخلال و تخریب تأسیسات عمومی و ایجاد اختلال د رشبکه توزیع برق می شود صادر شده است.

دادستان رباط کریم گفت: استفاده از این دستگاه ها باعث خاموشی های مکرر و ایجاد ضرر و زیان به مردم در محدوده شهرستان رباط کریم می شده است.

علیش پور بیان کرد: شرکت توزیع برق منطقه¬ای شهرستان با همکاری عوامل انتظامی و با صدور دستور قضایی نسبت به کشف و جمع آوری هزار و ۴۳۳ دستگاه و تجهیزات استخراج ارزدیجیتال غیرمجاز اقدام کرده است.

وی در خصوص حفظ حقوق بیت المال وحقوق عامه اعلام کرد: دستگاه قضایی با هرگونه عواملی که منجر به تضییع بیت‌المال و حقوق عامه شود با اجرای قانون پیشگیری و در صورت وقوع جرم نیز پیگیری و برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.