حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
شناسه : 35987

به گزارش حقوق 24: کرسی علمی «امکان سنجی اعمال نهادهای ارفاقی در حدود» با ارائه امین خدری و با حضور قضات، وکلا و پژوهشگران حقوق در پژوهشکده حقوق و قانون ایران برگزار شد.این کرسی با مجوز هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در ابتدا مدیر […]

پ
پ

به گزارش حقوق 24: کرسی علمی «امکان سنجی اعمال نهادهای ارفاقی در حدود» با ارائه امین خدری و با حضور قضات، وکلا و پژوهشگران حقوق در پژوهشکده حقوق و قانون ایران برگزار شد.
این کرسی با مجوز هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در ابتدا مدیر جلسه ضمن خوش آمد گویی به حضار، توضیح مختصری درباره کرسی ارائه و پس از آن ارائه کننده، نظریه خود را مطرح و ادله آن را بیان کرد. این ادله توسط ناقدین مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در پایان کرسی، حاضرینِ در جلسه نیز سوالات خود را پرسیده و پاسخ آن ها را از ارائه کننده و ناقدین دریافت کردند.

ارائه کننده:
امین خدری
پژوهشگر دوره دکتری حقوق جزا

ناقدین (بر اساس حروف الفبا):
۱. محسن برهانی
عضو هیات علمی دانشگاه تهران
۲. محمد جعفر حبیب زاده
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس

مدیر جلسه:
بزرگمهر بشیریه
مدرس دانشگاه

زمان: شنبه، بیست و یکم آبان ۱۴۰۱، از سـاعت ۱۵ الی ۱۷

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.