حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
شناسه : 34723

حسین رجبی در چهارمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان قزوین که در دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۵۵ نشست ستاد اقتصادی مقاومتی در سراسر استان برگزار شده و تاکنون در مرکز استان حدود ۸۰ مورد برای رفع موانع حوزه صنعت و تولید به تصویب رسیده است، که […]

پ
پ

حسین رجبی در چهارمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان قزوین که در دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۵۵ نشست ستاد اقتصادی مقاومتی در سراسر استان برگزار شده و تاکنون در مرکز استان حدود ۸۰ مورد برای رفع موانع حوزه صنعت و تولید به تصویب رسیده است، که این نشان از اهتمام دستگاه قضایی برای گره گشایی از مسائل و مشکلات این حوزه دارد.

وی افزود: بر اساس اقدامات و تلاش های صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری‌های استان قزوین، در ۶ ماهه نخست امسال ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: بر همین اساس زمینه اشتغال بیش از۴ هزارو ۲۰۰ نفر در واحد های صنعتی و تولیدی فراهم شد و امیدوارم با تلاش و پیگیری تمامی دستگاه ها و نهادها تا پایان سال جاری بیش از ۱۰ هزار نفر در این واحد‌ها بکارگیری شوند.

 رجبی اعلام کرد: در آینده ای نزدیک سامانه ارتباط تصویری صنعتگران و تولیدکنندگان با دادستان قزوین راه اندازی می شود و مشکلات حوزه صنعت و تولید بدون واسطه و برخط مطرح و پیگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین تاکیدکرد: برخلاف تمامی تلاش‌های قابل تقدیر، هیچ مدیر، دستگاه و نهادی نباید مانع تولید شده و بگونه ای عمل کند که مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مرتفع نشود و قطعاً دستگاه قضایی این موضوع را در راستای تحقق شعار سال و اهداف ستاد اقتصاد مقاومتی مجدانه پیگیری خواهد کرد.

علی شعبانی در چهارمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: این ستاد در تصمیم گیری های خود هم به حفظ حقوق بیت المال و هم حقوق تولیدکنندگان و صنعتگران توجه ویژه دارد، تا از حوزه تولید و اشتغال در سایه پرداخت حقوق بیت المال صیانت شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکیدکرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اجازه سوء استفاده به برخی افراد را نخواهد داد و به هیچ وجه به وسیله و ابزاری برای دور زدن قوانین و مقررات توسط برخی سودجویان تبدیل نخواهد شد.

در این نشست مسائل و مشکلات ۶ واحد تولیدی درخصوص درخواست انشعاب برق و گاز، رفع جرایم تسهیلاتی، مشکلات با بانک های عامل، اعطای تسهیلات و مشکلات مربوط به صدور اسناد مالکیت اراضی صنعتی رسیدگی و مصوبات لازم به تصویب رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.