حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
شناسه : 34729

رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با تعدادی از خانواده‌های محکومین، زندانیان و همچنین مراجعه‌کنندگان به دادگستری این استان، به صورت چهره به چهره و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی آنها را بررسی کرد. در جریان برگزاری این دیدار که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، ۸۷ نفر از مراجعه‌کنندگان درخواست […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با تعدادی از خانواده‌های محکومین، زندانیان و همچنین مراجعه‌کنندگان به دادگستری این استان، به صورت چهره به چهره و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی آنها را بررسی کرد.

در جریان برگزاری این دیدار که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، ۸۷ نفر از مراجعه‌کنندگان درخواست های خود را مطرح و در خصوص هرمورد دستورات قضایی لازم صادر شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین دستور اعمال ارفاقات قانونی در مورد برخی محکومین و زندانیانی که خانواده آنها در این دیدار حضور داشتند را صادر کرد.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، در اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی، سند تحول و برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ دادگستری استان در زمینه گره گشایی از مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع و به منظور تسریع در رسیدگی‌های قضایی و اعمال نظارت بر عملکرد حوزه های قضایی با حضور رئیس کل دادگستری و معاونان وی، هر هفته و به صورت مستمر برگزار می‌شود.

متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان می توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی : my. adliran. ir با وی و معاونین دادگستری استان ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.