حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
شناسه : 34625

 موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در معیت محبوب علیلو دادستان مرکز استان و نواپور معاون قضایی و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان از دادگستری شهرستان سراب بازدید کردند. رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان حوزه قضایی سراب با حضور […]

پ
پ

 موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در معیت محبوب علیلو دادستان مرکز استان و نواپور معاون قضایی و مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان از دادگستری شهرستان سراب بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان حوزه قضایی سراب با حضور در شعب از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شدند و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کردند.

در ادامه پس از بازدید از مجتمع شماره دوم حوزه قضایی سراب، از زندان شهرستان سراب نیز بازدید نمودند و از نزدیک در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.