حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
شناسه : 34601

یحیی جعفری، در چهل و سومین بازدید میدانی خود از مجتمع‌های قضایی، در برنامه‌ای از پیش اعلام شده از مجتمع قضایی خانواده دو بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران و مراجعان مردمی، در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت. جعفری در جمع قضات این مجتمع، با تشکر از زحمات مجموعه مدیریتی […]

پ
پ

یحیی جعفری، در چهل و سومین بازدید میدانی خود از مجتمع‌های قضایی، در برنامه‌ای از پیش اعلام شده از مجتمع قضایی خانواده دو بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران و مراجعان مردمی، در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

جعفری در جمع قضات این مجتمع، با تشکر از زحمات مجموعه مدیریتی و تلاش صادقانه پرسنل شریف قضایی و اداری به بیان حساسیت های پیرامون دعاوی خانواده پرداخت و اعلام کرد، بلحاظ حساسیت طرفین و تاثیر تصمیم قضایی بر سرنوشت زندگی آنان، سختی امر قضا از حیث رسیدگی و به ویژه رعایت آداب قضا مضاعف است.

وی در راستای نحوه دادرسی و رفتار حرفه ای بیان کرد: همه تلاش ها باید در راستای دعوت به اصلاح ذات البین و تحکیم بنیان خانواده باشد و نباید انعکاس عملکرد دستگاه قضایی بر تشویق به طلاق و بی تفاوتی به اهمیت خانواده و بنیان آن باشد.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در ادامه بیان کرد: ستاد محاکم درصدد تشکیل دادگاه های اختصاصی خانواده است و برآن مصمم است و مکاتبات و پیشنهادهای لازم به مسئولان ارشد قضایی منعکس شده است ‌که رسیدگی های قضایی به دعاوی خانواده با لحاظ مقررات قانون مرتبط و با استفاده از مشاور قضایی صورت گیرد.

وی‌ در این جلسه از سرپرست مجتمع خواست در خصوص متمرکز کردن اجرای احکام همه شعب قضایی با جدیت اقدام کنند تا با لحاظ تراکم کار، شعب با فراغ بال بیشتر به رسیدگی ها به رسیدگی ها بپردازند.

در این برنامه عادل ترازوی زر معاون امور حقوقی رئیس کل محاکم، حجت الاسلام و المسلمین عموزادی سرپرست مجتمع قضایی خانواده ۲ و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران را در دیدار با همکاران و مراجعان مردمی همراهی می کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.