حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
شناسه : 34575

رئیس دستگاه قضا روز پنجشنبه (۲۵ شهریور ماه) سال گذشته و در بیستمین همایش سراسری دادستان‌های عمومی، انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت بود که حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و مبارزه با فساد و مفسدان و رانتخواران و انحصارگران و برخورد با تبعیض‌ها و حذف بستر‌ها و گلوگا‌ه‌های فسادزا را در جهت تغییر وضع […]

پ
پ

رئیس دستگاه قضا روز پنجشنبه (۲۵ شهریور ماه) سال گذشته و در بیستمین همایش سراسری دادستان‌های عمومی، انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت بود که حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و مبارزه با فساد و مفسدان و رانتخواران و انحصارگران و برخورد با تبعیض‌ها و حذف بستر‌ها و گلوگا‌ه‌های فسادزا را در جهت تغییر وضع موجود به نفع مردم و گره‌گشایی از کار آن‌ها مورد تأکید قرار داد.

بر همین اساس، حمایت از واحدهای تولیدی و جلوگیری از رکود و تعطیلی آنها، از اولویت‌های اصلی در دوران تحول و تعالی قضایی شده است.

دادگستری سمنان نیز، همه توان خود را معطوف تحقق شعار سال و رفع دغدغه های حقوقی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان کرده‌ تا در این دوران سخت جنگ اقتصادی، علاوه بر گردش چرخ های تولید و صنعت، معیشت شهروندان این استان نیز دچار خدشه نشود.

دستگاه قضایی سمنان در راستای حفظ حقوق عامه، با حفظ نقش مطالبه گری خود؛ در بسیاری از موضوعات از جمله حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع این حوزه، پیشگام بوده است.

آمار ۶ ماهه دادگستری سمنان از اقداماتش در حوزه رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال، خود گواه متقنی بر صحت این مدعاست.

محمدجعفر عبداللهی با اشاره به حمایت دستگاه قضایی استان سمنان از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان در ۶ ماهه اول امسال بیان کرد: در راستای تحقق سیاست های دستگاه قضا مبنی بر حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی در اجرای مأموریت های سند تحول و تعالی قضایی، کارگروه استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان سمنان تشکیل شده است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال فعالیت های متعددی در راستای حفظ، حمایت، ایجاد اشتغال افراد و نیز جلوگیری از تعطیلی شرکت های تولیدی و دانش بنیان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه عنوان کرد: به منظور حمایت از شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان با هدف حفظ اشتغال و کارآفرینی، از تعطیلی و کاهش نیروی کار ۱۷۹ نفر جلوگیری به عمل آمد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: ایجاد و احیای اشتغال ۲۹۸ نفر و احیای ۲۲ واحد تولیدی و دانش بنیان با پیگیری های قانونی دستگاه قضایی استان منتهی به نتیجه مطلوب شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان یادآور شد: دستگاه قضایی استان معتقد است حمایت از واحد های تولیدی و دانش بنیان با بسیج و حضور میدانی تمامی دستگاه های ذیربط اتفاق می‌افتد، جوانان و نیروهای کار توانمند، بااستعداد و خوش سلیقه در استان سمنان وجود دارند که در جهت هدایت حرفه‌ای واحد های تولیدی و دانش بنیان دغدغه مند هستند،

وی در پایان عنوان کرد: دستگاه قضایی استان خود را موظف به حفظ و حمایت از بنگاه های اقتصادی دانسته و در جهت رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران از تمام ظرفیت قانونی خویش بهره خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.