حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
شناسه : 34535

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: توسعه فرهنگ تولید واشتغال نیاز به تسهیل زمینه های سرمایه گذاری و تولید، ایجاد زیرساخت های لازم و نیز تغییر نوع نگاه به سرمایه گذاران دارد. رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به پایین بودن رتبه کسب و کار استان کرمان افزود: پیچیدگی پروسه های بروکراتیک، کاغذی […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: توسعه فرهنگ تولید واشتغال نیاز به تسهیل زمینه های سرمایه گذاری و تولید، ایجاد زیرساخت های لازم و نیز تغییر نوع نگاه به سرمایه گذاران دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به پایین بودن رتبه کسب و کار استان کرمان افزود: پیچیدگی پروسه های بروکراتیک، کاغذی بودن بسیاری از مراحل اداری و پروسه طولانی سرمایه گذاری، عدم تحقق کامل پنجره واحد سرمایه گذاری و قوانین متعارض از جمله مواردی است که بر فضای کسب و کار تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: باید با این نگاه به استان کرمان نگریست که این استان ظرفیت‌هایی دارد که اگر به فعلیت برسند، می‌تواند شرق کشور را متحول کند و در این زمینه حمایت‌های حاکمیتی از تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: لزوم توجه ویژه به واحدهای دانش بنیان از دیگر وجوهی است که برای ارتقای جایگاه استان در حوزه فضای کسب و کار ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بیان کرد: نکته ضروری دیگر به منظور ارتقای جایگاه استان کرمان در حوزه فضای کسب و کار این است که باید به جای انتظار از دولت، به ظرفیت های بخش خصوصی توجه لازم انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.