حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
شناسه : 34517

مهدی مهرانگیز در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۵۵ نفراز مراجعان به صورت چهره به چهره دیدار کرد و با بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کرد. وی در حاشیه این دیدارها با اشاره به لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، اظهار […]

پ
پ

مهدی مهرانگیز در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۵۵ نفراز مراجعان به صورت چهره به چهره دیدار کرد و با بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدارها با اشاره به لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، اظهار کرد: دیدار با مردم از نزدیک و با هدف شنیدن مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های قضایی آن‌ها با توجه به اثرات مثبت آن موجبات رضایمندی بیشتر مردم را نیز فراهم می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین عنوان کرد: علاوه بر برگزاری دیدارهای مردمی هفتگی در مرکز استان در تمام حوزه‌هایی قضایی استان بوشهر نیز هر هفته دیدار مردمی توسط مسئولان قضایی برگزار می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.