حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
شناسه : 34466

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری ضمن حضور در منزل جانبازان نعمت اللهی و کریمی( ۲ جانباز بالای ۷۰ درصد نجف آباد) بیان کرد: جانبازان دوران انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با تأسی از مقتدای خود و با لبیک به ندای ولی فقیه زمان، هرگاه که نیاز بود خالصانه پا به […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری ضمن حضور در منزل جانبازان نعمت اللهی و کریمی( ۲ جانباز بالای ۷۰ درصد نجف آباد) بیان کرد: جانبازان دوران انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با تأسی از مقتدای خود و با لبیک به ندای ولی فقیه زمان، هرگاه که نیاز بود خالصانه پا به عرصه نهادند و در راه حراست و پاسداری از این مرز و بوم حتی از نعمت سلامتی و تندرستی محروم شدند.

وی گفت: جانبازان با از خودگذشتگی، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص نهاده و در راه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی دلیرانه به پاخاستند و حماسه هایی آفریدند که هیچگاه از اذهان محو نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: یک مسئول در نظام باید بداند شهدای بزرگوار رفتند، عزیزانی سلامتی و تندرستی خود را دادند تا این موقعیت خدمت به مردم حفظ بشود و این حقیقتاً امانتی بزرگ و مسئولیت بسیار سنگینی است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان تصریح کرد: امیدواریم همه ما و همه مسئولان و مردم توفیق ادامه راه و آرمان و اهداف انقلاب را داشته باشیم و از روح بلند و ملکوتی شهدای عزیز و امام شهیدان و دعای جانبازان در ادامه راه و اهداف بلند ایشان مدد می جوییم.

آزادی تعداد ۴۷۴ زندانی با تلاش ستاد دیه استان اصفهان»

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در حاشیه جلسه ستاد دیه استان افزود: در ۷ ماهه اول سال جاری با تلاش ستاد دیه ۴۷۴ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی ۲۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از زندان های استان اصفهان آزاد شدند که این مبلغ شامل گذشت شکات، پذیرش اعسار زندانیان، نقدینگی محکومان، کمک های خیرین و تسهیلات ستاد دیه و تسهیلات بانکی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تعداد افراد آزاد شده در مهر ماه را ۴۷ نفر با مجموع بدهی ۲۹ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ضمن تشکر از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند، از شکات و خواهان‌های پرونده های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به‌صورت ویژه تقدیر و اظهار کرد: از این ۴۷۴ نفر، ۴۵۴ زندانی، مرد و ۲۰ زندانی زن بوده اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: مجموعه اقدامات و تصمیمات ستاد بگونه ای با تدبیر اتخاذ شود که منجر به آزادی افراد نیازمند و گرفتار در بند شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.