حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
شناسه : 34463

مجتبی قهرمانی  اظهار کرد: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی رئیس حوزه قضایی پارسیان به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، بارانداز و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق در روستای بمبری از توابع شهرستان پارسیان را شناسایی کردند. وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی  اظهار کرد: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی رئیس حوزه قضایی پارسیان به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، بارانداز و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق در روستای بمبری از توابع شهرستان پارسیان را شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری کردند.

وی ارزش تقریبی سوخت های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال عنوان نمود و خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد.

قهرمانی تصریح کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فراورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی بر می‌گردد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.