حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
شناسه : 34422

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در ادامه دور دوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی استان، به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از معاونان خود از حوزه قضایی فلاورجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت. وی در حاشیه این سفر آمار صلح و […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در ادامه دور دوم بازدیدهای سرزده از حوزه‌های قضایی استان، به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از معاونان خود از حوزه قضایی فلاورجان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت.

وی در حاشیه این سفر آمار صلح و سازش در شورای حل اختلاف فلاورجان را رضایت‌بخش توصیف و تصریح کرد: میانگین آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف استان اصفهان ۴۲ درصد است که از میانگین کشور حدود۶ درصد بالاتر بوده و این آمار در شهرستان فلاورجان به ۴۳ درصد می رسد که هم از میانگین کشور و هم از میانگین استان بالاتر است.

رئیس کل دادگستری اصفهان ابراز امیدواری کرد: با تقویت شورای حل اختلاف این شهرستان، ارجاع هدفمند پرونده‌هایی که امکان سازش در آن‌ها وجود دارد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، مذهبی و صنفی میانگین آمار صلح و سازش در فلاورجان افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به شناسایی کمبودها و مشکلات دادگستری شهرستان فلاورجان عنوان کرد: از اصلی ترین مشکلات دادگستری فلاورجان می توان به کمبود کادر اداری، امکانات و منابع مالی اشاره کرد.

وی از اختصاص ۲۵ نفر نیروی کادر اداری به دادگستری شهرستان فلاورجان در آینده خبر داد و اظهارکرد: مراحل پایانی گزینش نیروهای جدید اداری در حال انجام است و با صدور مجوز شروع‌به‌کار آنان از سوی دولت، تعداد ۲۵ نفر نیروی انسانی جدید به کادر اداری این شهرستان افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد: با تخصیص نیروهای جدید اداری و تقویت دادگستری فلاورجان از نظر امکانات و منابع، شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی در این حوزه قضایی و افزایش رضایتمندی مراجعان که مهمترین دغدغه ماست، خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری اصفهان در جریان این سفر به گفت‌و‌گوی چهره‌به ‌چهره با تعدادی از مراجعان و کارکنان دادگستری این شهرستان پرداخت و دستوراتی در خصوص رفع برخی مشکلات مراجعان و کارکنان اداری و قضایی در حوزه فلاورجان صادر کرد.

سردار نقدی: آمریکا با جنایات متعدد در جهان نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران باشد

سردار محمدرضا نقدی در یک نشست تبیینی بصیرتی که در دادگستری اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۱۳آبان بیان کرد: دشمنان ملت ایران با در اختیار داشتن سیستم‌ها و امکانات پیشرفته و دانشگاه‌ها و اتاق‌های فکر مجهز هنوز با پیش‌بینی های غلط و محاسبه‌های اشتباه در فکر براندازی نظام هستند اما این مدیریت امامین انقلاب و بصیرت مردم ایران بوده که توانسته تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از اغتشاشات ایران افزود: چگونه می توان باور کرد آمریکایی که خود قاتل میلیون‌ها نفر انسان بیگناه در سراسر جهان است و هرساله هزاران نفر در زندان‌های این کشور جان‌ خود را از دست می دهند و خود، انجام‌دهنده وحشیانه‌ترین اقدامات در تمام دنیاست حال مدعی دفاع از آزادی مردم ایران شده است.

وی در ادامه، فضای مجازی را ابزار نفوذ دشمن در جامعه عنوان و اظهار کرد: وقتی مدیریت فضای مجازی دست دشمنان این مردم باشد آن‌ها هرچیزی که نافی منافع و اهداف شوم‌شان باشد را حذف و فیلتر می کنند و در مقابل مطالب و مواردی که به نظام و مردم آسیب وارد می کند را برجسته می کنند و به خورد مخاطبان ناآگاه می دهند، اینجاست که ما خود باید ابتکار عمل را در دست بگیریم و اجازه سوءاستفاده دشمن از فضای مجازی در ایران را ندهیم.

سردار محمدرضا نقدی در پایان سخنان خود دستگاه قضایی کشور را پناه‌گاه و محل تظلم‌خواهی مردم دانست و از قضات و کارکنان خواست تا با الگو قرار دادن عدالت حضرت علی (ع) موجبات گسترش هرچه بیشتر عدل در جامعه را فراهم سازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.