حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
شناسه : 34419

 علی محمد دشتکیان در جلسه حفظ حقوق بیت المال ضمن تاکید بر اجرای صحیح قوانین مربوط به تغییر کاربری ها بیان‌کرد: یکی از موضوعات مهم مبارزه با تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که با برخورد قاطعانه از اقدامات غیرقانونی فرصت طلبان جلوگیری می شود. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان یزد، افزود: با توجه به […]

پ
پ

 علی محمد دشتکیان در جلسه حفظ حقوق بیت المال ضمن تاکید بر اجرای صحیح قوانین مربوط به تغییر کاربری ها بیان‌کرد: یکی از موضوعات مهم مبارزه با تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که با برخورد قاطعانه از اقدامات غیرقانونی فرصت طلبان جلوگیری می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان یزد، افزود: با توجه به اهمیت ویژه‌ی بحث آب و ارزشمند بودن خاک و زمین‌های زراعی بعنوان سرمایه ملی که از گذشتگان به ارث رسیده است، حفظ و نگهداری از آنها بسیار مورد تاکید است.

وی افزایش نظارت و گشت های بازرسی توسط شهرداری را خواستار شد و گفت: با توجه به  افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی، بخصوص در حریم شهر احمد آباد، بررسی تقاضاها و مجوزهای لازم برای ساخت و ساز بسیار ضروری است.

دشتکیان افزود: تعامل، هم افزایی و هماهنگی بیشتر جهاد کشاورزی به عنوان ناظر و دستگاه قضا و همچنین دستگاه های متولی می تواند در روند کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار اثر گذار باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان یزد خاطرنشان کرد: دادستانی در خصوص حقوق عامه، اموال عمومی  و صیانت از آن اهتمام ویژه دارد و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

در این جلسه شهردار، رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر احمدآباد نیز حضور داشتند و با بیان معضلات و دغدغه های شهر احمدآباد، مقرر شد مشکلات مطروحه بررسی وپیگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.