حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
شناسه : 34265

محمد کاظمی فرد با بیان اینکه طرح خدمات جهادی قضایی در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه در ارائه خدمات آسان و رایگان به مردم ایجاد شده است، گفت: از روز گذشته خدمات قضایی در روستاهای بندر تیاب و بخش کوشکنار هرمزگان آغاز شده است و در ادامه مناطق و روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته […]

پ
پ

محمد کاظمی فرد با بیان اینکه طرح خدمات جهادی قضایی در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه در ارائه خدمات آسان و رایگان به مردم ایجاد شده است، گفت: از روز گذشته خدمات قضایی در روستاهای بندر تیاب و بخش کوشکنار هرمزگان آغاز شده است و در ادامه مناطق و روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته تحت خدمات قضایی رایگان قرار می گیرند.

رئیس مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه ادامه داد: تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم تا به افرادی که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته زندگی می کنند و از سطح درآمدی مناسبی برخوردار نیستند خدمات قضایی رایگان ارائه کنیم.

محمد کاظمی فرد با بیان اینکه تاکنون طرح خدمات جهادی قضایی در ۴۰ نقطه راه‌اندازی و اجرا شده است تاکید کرد:این طرح که از تیرماه سال جاری با همکاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی آغاز شده است و چهار استان هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را تحت پوشش قرارداده است و با توجه به استقبال سایر استان‌ها، این طرح در ۳۵۰ منطقه فاقد مرجع قضایی کمتر توسعه یافته اجرایی خواهد شد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه مردم در این طرح جهادی تمام خدماتی که در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می شودبه صورت رایگان دریافت می کنند، تاکید کرد: هر یک از افرادی که در این مناطق هستند و درخواست های قضایی دارند با بهره گیری از این طرح جهادی می توانند درخواست های خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.