حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
شناسه : 34267

 محمدجعفر عبدالهی اظهار کرد: بنا به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارتباط وثیق با شهروندان و در راستای اجرای سیاست های سند تحول و تعالی قضایی، از ابتدای سال تا پایان مهرماه، تعداد ۲۰ هزار و ۲۸۶ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان انجام شده است. رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه […]

پ
پ

 محمدجعفر عبدالهی اظهار کرد: بنا به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارتباط وثیق با شهروندان و در راستای اجرای سیاست های سند تحول و تعالی قضایی، از ابتدای سال تا پایان مهرماه، تعداد ۲۰ هزار و ۲۸۶ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه افزود: از این تعداد هزار و ۷۸۱ مورد گفت‌وگوی مردمی نتیجه محور توسط اینجانب که ۱۲۴ مورد آن مربوط به مهرماه سال جاری و تعداد ۱۸ هزار و ۵۰۵ مورد ملاقات مردمی به همت مسئولان قضایی مرکز استان، روسا و دادستان های عمومی و انقلاب سراسر استان سمنان برگزار شده است.

عبدالهی خاطر نشان کرد: ملاقات های مردمی در دستگاه قضایی استان سمنان به صورت نوبت دهی قبلی با مراجعه به سامانه نوبت دهی قضایی در تارنمای دادگستری کل استان سمنان به نشانی: https://dadgostari-sm.eadl.ir/ با تعیین آخرین وقت مجاز توسط مراجعان اقدام و قبل از برگزاری این ملاقات ها با برقراری ارتباط تلفنی با مردم نحوه انجام ملاقات به صورت حضوری یا در بستر فضای مجازی انتخاب و شنونده درخواست های مراجعان می شویم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.